Формування логіко-математичної компетенції дошкільнят через гру
Під час практичних занять, що проводилися на інтернет платформі Zoom, студенти заочної форми навчання спеціальності 012 Дошкільна освіта групи ДО 19 мзп 60ЗП освітньо-професійна програма Дошкільна освіта та Початкова освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти з дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень», презентували проєкти.
Цікавими та змістовними слід відзначити такі презентації з формування логіко-математичної компетенції дошкільнят засобами передових педагогічних технологій: «Педагогічна майстерня «Математичні знахідки»»; «Блоки Дьенеша на заняттях з логіко-математичного розвитку»; «Інтелектуальні Ігри з кубиками Нікітіних»; «Мнемотехніка – технологія ефективного засвоєння інформації»; «Золотий матеріал М. Монтессорі у навчанні математики». Під час захисту презентацій, студенти свої виступи доповнювали цікавими іграми з використання даних технологій та довели, що засвоєнню досить складних математичних знань, формуванню інтересу до них, допомагає гра – одне з найпривабливіших для дітей дошкільного віку занять. У запропонованих роботах показано, як зазначені технології можна використовувати в процесі розвитку логіко-математичних уявлень через ігрову діяльність.
Інформацію надала:
старший викладач кафедри методик дошкільної та початкової освіти,
кандидат педагогічних наук Демченко Ю. М.