Accessibility Tools

ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ У РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

Наталія Толоконнікова, Олена Васильків

Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Івано-Франківськ)

Анотація. Однією з провідних тенденцій розвитку сучасної освіти є інформатизація суспільства. Процес інформатизації спричиняє необхідність у постійному підвищенні професійного рівня як окремої людини, так і колективу, спонукає до володіння засобами інформаційних і комунікаційних технологій, нової підготовки випускника, нового змісту та якості освіти. Крім того прогрес суспільства, швидкий перехід до ринкових відносин, змінює вимоги до підростаючого покоління. Важливо, щоб існувала певна система, в якій були б взаємопов’язані розділи природничих предметів, ІКТ, напрямки технічного прогресу і окремі питання прикладної біології, хімії та фізики. Саме STEM-освіта може виступати у ролі такої системи.

Стаття присвячена висвітленню питання застосування ІКТ на уроках природничого циклу. Проаналізовані основні проблеми на шляху реалізації STEM-освіти.

Ключові слова: ІКТ, STEM-освіта, уроки природничого циклу, STEM-грамотність.

Детальніше