ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З АДАПТОВАНОЮ СИСТЕМОЮ ОЦІНЮВАННЯ
УДК 372.853
ГУР’ЄВСЬКА Олександра Миколаївна –
кандидат педагогічних наук, доцент,
викладач кафедри вищої математики та фізики Центральноукраїнського національного технічного університету
ORCID ID 0000-0002-2999-6409
е-mail [email protected]
ІСИЧКО Людмила Володимирівна –
кандидат педагогічних наук,
викладач кафедри медичної інформатики, медичної і біологічної фізики Української медичної
стоматологічної академії
ORCID ID0000-0002-7269-5126
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Важливою складовою навчальної діяльності була і залишається система контролю і оцінювання, діагностика та моніторингу навчальних досягнень студентів. Традиційні системи контролю, розроблені для українських студентів, недостатньо враховують індивідуально-психологічні ментальності іноземних студентів, які навчаються у вишах України. Нині формальні, спрощені методи діагностики знань змінюються інтенсивними комплексними системами, які водночас забезпечують й об’єктивність оцінювання навчальних досягнень іноземних студентів, та й українських також, і їх мотивацію до плідної роботи упродовж усього періоду навчання.
На сьогоднішній день сучасні тенденції розвитку навчального процесу закладені у підходах організації навчання та оцінки знань студента за принципами Європейської системи перезарахування кредитів (ECTS) [4].