Phet-симуляції як засіб пропедевтики виконання лабораторних робіт з фізики
Слободянюк І.Ю.
викладач фізики та інформатики,
Барський гуманітарно-педагогічний коледж
імені Михайла Грушевського
м. Бар, Україна
Формуючи творчу, активну, компетентну особистість, здатну до аналізу інформації, самостійного прийняття рішення та саморозвитку, особливу увагу потрібно звертати на формування світогляду. У Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти регламентовано, що саме фізичний компонент освітньої галузі «Природознавство» забезпечує формування «наукового світогляду і стилю мислення» [1]. «Науковий світогляд ґрунтується на експериментальних та теоретичних знаннях про світ у цілому, які характеризуються об’єктивністю, істинністю, детермінованістю, необхідністю та ефективністю у змінах природничо-історичної дійсності» [2, c. 570].