ПІЗНАВАЛЬНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ПРИ ФОРМУВАННІ ФІЗИЧНОГО ЗМІСТУ ТЕМПЕРАТУРИ
Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
Волчанський Олег, Чінчой Олександр
Чинні програми вивчення курсу фізики в профільних класах старшої школи вимагають обов’язкового «ознайомлення учнів з методами наукових досліджень, формування в них умінь……на практиці проводити фізичні дослідження…., аналізувати, узагальнювати результати, робити висновки» [1]. Останніми роками все більшої популярності на освітянському просторі набуває технологія STEM-освіти, яка спрямована на розвиток розумово-пізнавальних і творчих здібностей, критичного мислення, інноваційної діяльності молоді, її здатності і готовності до розв’язання комплексних завдань [2].