Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Тренінг для дошкільнят

Онлайн заняття це завжди цікаво. Так студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проходять систематично тренінги з дисципліни «Дитяча література та виразне читання» вивчають студенти груп СД19Б, ДЛ20Б. та Дисципліну «Дитяча література» вивчають студенти групи ПО20Б спеціальності 013 Початкова освіта. На практичних заняттях був проведений тренінг з виразного читання віршованих творів та казки.

Дистанційна практика «Навчання через гру»

Студенти спеціальності «Дошкільна освіта» проходили навчальну практику «Навчання через гру» у дистанційному режимі. Метою навчальної практики є формування практичних вмінь та навичок застосування ігрових та діяльнісних методів навчання, які необхідні майбутньому вихователю при організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.

Екскурсія до Кіровоградського обласного краєзнавчого музею

16.10.2020 р. студенти групи ДП18Б відвідали Кіровоградський обласний краєзнавчий музей.

Лепбук, інтерактивна тематична тека

Вивчаючи «Дошкільшу лінгводидиктику» та «Методика ознйомлення дошкільників з довкіллям та основи екології» студенти груп СД 17 БІІІ та ДП 18 Б виготовляли та презентували Лепбуки. Лепбук або як його ще називають інтерактивна тематична тека – це саморобна паперова книжечка з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухливими деталями, які дитина може діставати, перекладати, складати на свій розсуд. У ній збирається матеріал з якоїсь певної теми. При цьому лепбук – це не просто виріб. Це прикінцевий етап самостійної дослідницької роботи.

Застосування проєктної технології при вивчення курсу «Технології вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Проєктна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які були визначені як основні в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проєкту. Проєкти допомагають стимулювати нові навички 21 століття, які вагомі та важливі у сучасному суспільстві.