pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Екскурсія до Кіровоградського обласного краєзнавчого музею

16.10.2020 р. студенти групи ДП18Б відвідали Кіровоградський обласний краєзнавчий музей.

Лепбук, інтерактивна тематична тека

Вивчаючи «Дошкільшу лінгводидиктику» та «Методика ознйомлення дошкільників з довкіллям та основи екології» студенти груп СД 17 БІІІ та ДП 18 Б виготовляли та презентували Лепбуки. Лепбук або як його ще називають інтерактивна тематична тека – це саморобна паперова книжечка з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухливими деталями, які дитина може діставати, перекладати, складати на свій розсуд. У ній збирається матеріал з якоїсь певної теми. При цьому лепбук – це не просто виріб. Це прикінцевий етап самостійної дослідницької роботи.

Застосування проєктної технології при вивчення курсу «Технології вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Проєктна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які були визначені як основні в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проєкту. Проєкти допомагають стимулювати нові навички 21 століття, які вагомі та важливі у сучасному суспільстві.

Дистанційні будні студентів-третьокурсників

2020–2021 н. р. створив умови для прояву студентами не лише наполегливості, організованості, а й творчості у підході до опанування багатьма дисциплінами, передбаченими навчальним планом бакалаврського рівня. Одним із фахових предметів, що закладає фундамент наукових пошуків та ергономічності професійної діяльності у майбутньому, є предмет Основи науково-педагогічних досліджень (ОНПД), який викладає доцент, канд.пед.наук Прибора Т. О.

Всеукраїнський круглий стіл

18 січня 2021 року в онлайн-форматі через Google Meet був проведений Всеукраїнський круглий стіл «Інноваційна стратегія Базового компоненту дошкільної освіти (2021) – нова якість вищої освіти», в якому взяли участь науковці, викладачі університетів та обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, працівники методичних служб, керівники закладів дошкільної освіти, педагоги, батьки, працівники психологічної служби системи освіти, фахівці інших спеціальностей, хто опікується дитинством, більше ніж із 40 міст України.