pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Найбільше здобуваєш знань та вмінь через практику…

Із студентами заочної форми навчання працювати одночасно і складно, і цікаво. Цікаво, адже майже всі вони практики, тому їх потрібно постійно дивувати, відкриваючи нові знання, підходи, прийоми роботи, а вони можуть поділитися своїми здобутками. Складно, адже часу на вивчення дисциплін катастрофічно мало. Проте, під час практичних занять, навіть в умовах дистанційного навчання, наші магістри спеціальності 012 Дошкільна освіта (ОПП Дошкільна освіта та Початкова освіта) змогли подивувати один одного та поділитися власним практичним досвідом застосування сучасних освітніх технологій на заняттях з логіко-математичного розвитку в ЗДО.

Тренінг для дошкільнят

Онлайн заняття це завжди цікаво. Так студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проходять систематично тренінги з дисципліни «Дитяча література та виразне читання» вивчають студенти груп СД19Б, ДЛ20Б. та Дисципліну «Дитяча література» вивчають студенти групи ПО20Б спеціальності 013 Початкова освіта. На практичних заняттях був проведений тренінг з виразного читання віршованих творів та казки.

Он-лайн допомога абітурієнтам

Он-лайн допомога абітурієнтам, які хочуть здобути освіту
зі спеціальності «Психологія»
(бакалаврська освітня програма)
на основі повної загальної середньої освіти.

Опубліковано навчально-методичний посібник

Опубліковано навчально-методичний посібник «Психологічна допомога підліткам з депресивними розладами»

Автори: Мельничук І.Я., Романча А.В.

У навчально-методичному посібнику здійснено аналіз наукових підходів до дослідження підліткової депресії, виокремлено її симптоми, види та специфічні особливості.

Дистанційна практика «Навчання через гру»

Студенти спеціальності «Дошкільна освіта» проходили навчальну практику «Навчання через гру» у дистанційному режимі. Метою навчальної практики є формування практичних вмінь та навичок застосування ігрових та діяльнісних методів навчання, які необхідні майбутньому вихователю при організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.