Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Семінар «Зразкові практики акредитації освітніх програм  закладів вищої освіти України»

Семінар «Зразкові практики акредитації освітніх програм закладів вищої освіти України»

17 жовтня відбувся черговий семінар, організований відділом забезпечення якості та цифрового супроводу освіти, для всіх, хто цікавиться розробкою та вдосконаленням освітніх програм.

Тема семінару була продиктована викликами стрімких змін законодавства та інших нормативних документів щодо акредитації освітніх програм у контексті європейських процесів.

Спікерами зустрічі були: заступник начальника навчально-методичного відділу ЦДУ ім. В. Винниченка Валентина ПЛЮЩ і уповноважена особа з питань акредитації та ліцензування відділу забезпечення якості та цифрового супроводу освіти ЦДУ ім. В. Винниченка Оксана ПАНЧЕНКО.

Валентина Миколаївна детально розповіла про Національний план дій зовнішнього забезпечення якості вищої освіти України, ініційований Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, метою якого є консолідація зусиль усіх ключових стейкхолдерів у системі вищої освіти задля досягнення повної відповідності системи забезпечення якості вищої освіти Стандартам і рекомендаціям щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG 2015) та отримання Національним агентством повного членства в Європейській асоціації із забезпечення якості вищої освіти (ENQA).

Оксана Панченко ознайомила всіх учасників семінару з ключовими моментами зразкового проходження закладами вищої освіти акредитації. Зокрема, на зустрічні були розглянуті інноваційні підходи до представлення, під час акредитацій, унікальності освітніх програм; приклади студентоцентрованого та практикоорієнтованого підходів реалізації освітньої програми та складові її успіху.

Під час дискусій на семінарі виступила завідувачка відділу забезпечення якості та цифрового супроводу освіти Наталія Подопригора, яка пояснила процедуру внесення змін до освітніх програм та важливість оперативного реагування розробників програм на зміни в законодавстві. Крім того, продемонструвала як у освітніх програмах повинні бути враховані стандарти вищої та професійної освіти, законодавчі акти України.