Прочитані заключні онлайн-лекції в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Інноваційні технології в системі підготовки фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти»
Організаторами цього заходу виступили Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка спільно із Центром українсько-європейського наукового співробітництва.
Спікеркою під час онлайн-зустрічі була Шевченко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання ЦДУ ім. В.Винниченка. Вона ознайомила учасників підвищення кваліфікації з матеріалом на тему «Формування особистості здобувачів освіти на заняттях спортивно-педагогічних дисциплін». За словами лекторки, це дуже важлива тема на сьогодні, адже спорт – специфічний вид людської діяльності та водночас соціальне явище, яке сприяє підняттю престижу не лише окремих особистостей, але й цілих спільнот, зокрема держави. Ольга Володимирівна в ході лекції розкрила сутність поняття «спортивна діяльність», описала категорії спортивної діяльності, її критерії, особливості особистості спортсмена (зокрема, темперамент, характер і здібності), з’ясувала завдання тренера та самого спортсмена щодо особистісного розвитку, характерні особистісні прояви спортсмена, висвітлила питання твердості характеру, інтроверсії та екстраверсії, симпатії та антипатії тощо.
Тема завершальної онлайн-лекції в межах всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації – «Інноваційні підходи до психологічного супроводу освітнього процесу в закладах вищої освіти». Усіх учасників підвищення кваліфікації із цією важливою темою ознайомила Сундукова Ірина В’ячеславівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання. Під час лекції вона зупинилися на таких важливих питаннях:
- професійному вигоранні;
- емоційній стійкості;
- засобах психологічної регуляції.
Зокрема, Ірина В’ячеславівна розповіла про специфіку методів застосування та напрямів роботи психологічного супроводу навчальної діяльності, про передумови, що спричинюють негативні психічні стани студентів; розкрила ключові симптоми професійного вигорання, його стадії; висвітлила аутогенне тренування тощо.