Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Робота зі стейкхолдерами

26 червня 2020 р. на кафедрі педагогіки дошкільної та початкової освіти відбулася дистанційна зустріч-дискусія зі стейкхолдерами через платформу ZOOM.

Модернізація освітнього процесу (інтернет конференція)

16 квітня 2020 року члени кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Ткаченко О. М., Довга Т. Я., Баранюк І. Г., Андросова Н. М., Прибора Т. О., Шарапова Т. А. кафедри педагогіки та менеджменту освіти Окольнича Т. В., Філоненко О. В., Кравцова Т. О. та кафедри методики дошкільної та початкової освіти Мартін А. М. взяли участь у науково-практичній інтернет-конференції «Підготовка майбутніх учителів у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»».

Діяльнісний підхід у викладанні педагогіки

 Тему напрямків виховання студенти вивчають з курсу Педагогіка (Теорія виховання) ще на молодших курсах, коли активної практики в школі ще не було і методик викладання окремих предметів не вивчали. Теоретичні питання засвоюють через підручники і настанови професора кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти доктора педагогічних наук Ткаченко О. М. і викладача цієї ж кафедри Андросової Н. М.

Розвивальні іграшки для дошкільників

Майбутні вихователі закладів дошкільної освіти вивчають дисципліну «Художня праця та дизайн». Теоретичні знання вони поєднують з формуванням практичних навичок, адже створюють розвивальні іграшки для дошкільників. Діяльнісний підхід у викладанні застосовує старший викладач кафедри методик дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук Юлія Сергіївна Котелянець.

Цікавинки дистанційного навчання

Історія педагогіки – цікавий предмет для майбутніх педагогів. Він вимагає вдумливого вивчення спадку вчених, філософів, письменників, громадських діячів та науковців у сфері виховання, навчання, розвитку дітей, освіти дорослих, змінах систем навчання. Теоретичне й практичне вивчення дисципліни забезпечують професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти професор Радул О. С. та викладач цієї ж кафедри Андросова Н. М.

Часи змінюються, а ідеї й принципи, що стимулюють розвиток освітнього процесу мають подібність. Саме встановленню паралелей, порівнянню та аналізу вчаться майбутні вчителі початкових класів та вихователі закладів дошкільної освіти.