Сьогодні не можна уявити собі практичної діяльності психолога без різних видів групової роботи з дітьми тадорослими.Чудовою можливістю набути новий професійний досвід в роботі практичниго психологає тренінг. Саме тому студенти 38-39 групи на два навчальні тижні (з жовтня по листопад) були занурені у групову форму роботи – психологічний тренінг. Тренер, який ділився досвідом з студентами - Радул Ірина Генадіївна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології.
Вже вдруге у стінах факультету педагогіки та психології відбувається конкурс інсценізації казок відомого педагога.
Педагогічна спадщина В. А. Сухомлинського не застаріла, навпаки, вона обігнала час. Вчителі не тільки нашої країни, а і з далеких країн використовують ідеї його на своїй практиці. З метою ознайомлення з творчістю та ідеями славетного педагога, був створений даний конкурс.
Кожного року майбутні абітурієнти мають змогу на власні очі побачити той омріяний ВУЗ, до якого прагне серце, збираються безцінні знання та плекаються мрії.
Саме тому, 3 жовтня в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка провели День відкритих дверей на чолі з ректором доктором філологічних наук, професором Семенюком Олегом Анатолійовичем.
Вже традиційно, що у стінах факультету педагогіки та психології відбувається конкурс інсценізації казок відомого педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Його педагогічна спадщина не застаріла,навпаки, вона обігнала час. Вчителі не тільки нашої країни, а і з далеких країн використовують його методики на своїй практиці. З метою ознайомлення з творчістю та ідеями педагога, був створений даний конкурс, який відбувся 22 вересня.
“Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі,
якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці
і вимагати її від себе”
(В. О.Сухомлинський)
Щороку студенти спеціальності Дошкільна освіта проходять виробничу педагогічну практику в кращих дошкільних навчальних закладах міста Кіровограда. Практикою керує кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Тарапака Н.В.