pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Реалізація академічної мобільності у сфері психології

Академічна мобільність – одна з основних і необхідних складових якості сучасної системи вищої освіти. Академічна мобільність визначається як переміщення викладачів і студентів ВЗО на певний період часу в інший освітній або науковий заклад у межах чи за межами своєї країни з метою викладання або навчання. Сучасна дистанційна освіта з відповідними технологіями, попри усі свої очевидні недоліки та труднощі, мимоволі «сприяє» поширенню можливостей академічної мобільності.

Про роботу з LEGO System під час вивчення дисципліни «Педагогіка дошкільна»

Під час курсу «Педагогіка дошкільна» зі студентами спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта була проведена низка занять присвячена роботі з LEGO. Після вивчення конструктора LEGO Duplo, була приділена увага LEGO System. Попрацювавши з цим видом LEGO студенти прийшли до висновку, що:

Міжнародні конференції

У Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника 23-24 вересня відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології особистості». У її роботі взяли участь викладачі, науковці, докторанти, аспіранти, магістри, студенти, соціальні працівники та практичні психологи, які представляли провідні університети та інститути України та країн зарубіжжя (Канада, Польща, Литва, Словаччина, Білорусь). До роботи конференції долучилися і викладачі кафедри психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Про роботу з LEGO Duplo під час вивчення дисципліни «Педагогіка дошкільна»

Під час курсу «Педагогіка дошкільна» зі студентами спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта була проведена низка занять присвячена роботі з LEGO. В першу чергу ми ознайомилися з різними видами ігор з LEGO Duplo, які можна використати з метою покращення освітнього процесу в ЗДО. Краще про відчуття і емоції після роботи з конструктором розкажуть студенти.

Заклад дошкільної освіти у два кроки

(залучення стейкхолдерів до практичних занять з дисципліни «Педагогіка дошкільна»)

У межах вивчення предмету «Педагогіка дошкільна» з теми «Сюжетно-рольові ігри дітей в дошкільному закладі» доцент Прибора Т. О. запропонувала нам до перегляду сюжетно-рольові ігри, які проводились вихователями Кіровоградщини – випускниками нашого факультету, з якими активно співпрацюють викладачі кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти та кафедри методик дошкільної та початкової освіти.