Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Андросова Наталя Миколаївна

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, 1997 р. Спеціальність: Початкова освіта. Кваліфікація: магістр початкового навчання

Напрями наукової та професійної діяльності: комунікативні технології, методи навчання й виховання, ігрова та дозвіллєва діяльність, інновації в освіті

Тема кандидатської дисертації: «Дидактичні умови поєднання словесних методів навчання у початковій школі» (2021 р.)

Транслітерація імені: Natalia Androsova

ORCID iD: 0000-0002-4642-1244

Профілі: Web of ScienceGoogle Scholar

Дисципліни, які викладає: педагогічні технології навчання в початковій школі, методика виховної роботи, організація дозвіллєвої діяльності, організація ігрової діяльності, технології організації позакласної роботи, теорія і методика організації виховної роботи в дитячих оздоровчих закладах.

Основні публікації

Монографії:

  1. Андросова Н. М. Поєднання методів у навчанні школярів. Формування конкурентоспроможного фахівця в галузі дошкільної та початкової освіти: колективна монографія / за ред. О. Ткаченко. Харків : Мачулин, 2018. 256 с. С. 163–189.
  2. Андросова Н. Актуальні проблеми сучасного дитинства: колективна монографія / за ред. О. Радул. Харків: Мачулін, 2022. 387 с. С. 263–294, 382–384.
  3. Natalia Mykolaivna Androsova. Peculiarities of Primary School teacher training for work in mixed and distance learning conditions. Innovative projects and programs in psychology, pedagogy and education : Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2023. 592 p. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-282-1-1

Посібники:

  1. Андросова Н. М. Поєднання словесних методів навчання у початковій школі: Педагогічні тренінги для студентів та вчителів початкових класів : методичний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта» та учителів початкових класів. Дніпро : Середняк Т. К., 2021. 90 с. ISBN 978-617-7953-78-3
  2. Педагогіка Марії Монтессорі: минуле і сучасність: навч. посібник / Радул О. С., Прибора Т. О., Андросова Н. М., Завітренко Д. Ж. / За заг. ред. О. С. Радул. Кропивницький: ФОП Піскова М. А., 2021. 203 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Androsova Natalia Mykolayivna, Kinakh Nelia Volodumurivna, DemchenkoYulia Mykolayivna, Antoshchuk Svitlana, Kindei Lesia Grigorivna. The lapbook as an innovative way to organize learning activities in elementary schools. Revista Tempos e Espaços em Educação. 14 (33), e16698. (Web of Science Core Collection) https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8640990
  2. Androsova N., Tsukanova N., Demchenko Y., Prybora Т., Tkachenko O. Formation of Professional Competence of Future Primary School Teachers Against the Background of Large-Scale Military Aggression (a response to the challenges of the times) // Journal of Curriculum and Teaching. 2023.– Vol. 12. – № 3. – Р.11–18. https://www.researchgate.net/publication/369429989_Formation_of_Professional_Competence_of_Future_Primary_School_Teachers_Against_the_Background_of_Large-Scale_Military_Aggression_a_response_to_the_challenges_of_the_times (Scopus)

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Андросова Н. М. Реалізація функцій професійного стандарту у підготовці вчителя початкових класів шляхом вивчення спадщини В. О. Сухомлинського. Наукові записки Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 172. С. 191–194. https://www.cuspu.edu.ua/images/download-files/naukovi-zapysky/172.pdf
  2. Андросова Н. М. Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до використання інтерактивних технологій у роботі з батьками. Научный взгляд в будущее. Вип.23. Том. 1. Одесса: КУПРИЕНКО СВ. 132 с. С. 87–94. Index Copernicus.https://www.scilook.eu/index.php/slif/article/view/slif23-01-008 DOI: https://doi.org/10.30888/2415-7538.2021-23-01-008
  3. Андросова Н. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання педагогічних технологій розвитку критичного мислення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2021. № 83. С. 5–9. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.83.01
  4. Андросова Н. М. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до використання методів виховання у позакласній роботі. / Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць / Гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький: «Поліум», 2022. Вип. 11. 192 с. С.13-19. ISSN 2522-1477, 0,7д. а. http://ksgn.hol.es/wp-content/uploads/2022/05/ZBIRNYK-11-2022.pdf
  5. Андросова Н. Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до роботи з батьками учнів з використанням коучингових технік. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. Випуск 204. 346 с. С.84–90. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-204-84-90
  6. Андросова Наталя. Дидактичні умови поєднання словесних методів навчання у новій українській школі. International Journal of Innovative Technologies in Social Science. 2020. 2 (23), February. С. 33–38. ISSN 2544-9338 RS Global, Google Scholar, Index Copernicus, Academia.edu, Biblioteka Narodowa DOI: https://doi.org/10.31435/rsglobal_ijitss/28022020/6946