28–30 квітня 2022 року на базі факультету педагогіки, психології та мистецтв Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка за підтримки ректора університету професора Євгена Соболя, декана факультету педагогіки, психології та мистецтв, професора Ярослава Галети, завідувачки кафедри мистецької освіти, доцента Тетяни Стрітьєвич та координатора проєкту професора Тетяни Стратан-Артишкової відбувся IV Міжнародний багатожанровий конкурс-фестиваль «Співограй».
Read more ...
День відкритих дверей: Вступ на магістратуру (оновлений порядок). Факультет педагогіки, психології та мистецтв.
Для випускників організовуємо зустріч із представниками приймальної комісії щодо роз'яснення умов вступу до магістратури.
12 травня (четвер) о 15:50.
За посиланням: https://meet.google.com/jwv-baiz-cam
Війна забрала життя Василя Пугача - випускника факультету педагогіки, психології та мистецтв, бакалавра психології та магістра з менеджменту освіти.
Дякуємо, Герою і Захиснику! Будь вічно Воїном Світла! Спочивай з миром!
4 травня 2022 року відбулася зустріч студентів факультету педагогіки, психології та мистецтв ЦДПУ ім. В.Винниченка із директором Педагогічного музею України, доктором педагогічних наук Олександром Міхном на тему "Інформаційно-освітній фронт в умовах воєнного стану".
29 квітня 2022 року під головуванням ректора Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка Євгена Соболя й за підтримки в. о. проректора з наукової роботи Лілії Клочек, декана факультету педагогіки, психології та мистецтв, професора Ярослава Галети, завідувачки кафедри мистецької освіти, доцента Тетяни Стрітьєвич та завдяки багатоденній копіткій роботі професора кафедри мистецької освіти Алли Растригіної, доцента Жанни Колоскової, доцента Інги Шевченко, доцента кафедри германських мов та методик їхнього навчання, доцента Надії Іваненко, лаборанта Сергія Колчіна, на кафедрі мистецької освіти було проведено ІV Міжнародну науково-практичну онлайн-конференцію «Мистецький освітній простір у контексті реалізації сучасної парадигми освіти».