Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Цікавинки навчання та професійні здобутки студентів спеціальності 013 Початкова освіта

Майбутні вчителі початкових класів та організатори виховної роботи під час вивчення навчального курсу «Методика виховної роботи», виконуючи завдання зі створення сценаріїв квестів різного виду, здобувають загальні та спеціальні компетентності відповідно до вимог Державного стандарту підготовки бакалаврів за напрямом 013 Початкова освіта.

1

Розроблені студентами проєкти проходять апробацію в закладах освіти області або  шляхом розповсюдження покликань на веб-квести через соціальні мережі. Після аналізу проведення та врахування відгуків учасників сценарії квестів оформляються як авторські розробки й отримають подяки і свідоцтва, як підтвердження авторства, на вчительських платформах «На урок» та «Всеосвіта». Третьокурсники не лише усвідомлюють важливість підготовки якісних матеріалів для учнів початкової школи, а й усвідомлюють політику дотримання академічної доброчесності, підвищують самооцінку та професійність.

Квести – завжди приємний, веселий процес та насправді дуже корисний. Сучасний світ потребує від людини виконання нових задач, засвоєння нових умінь та навичок, ставить нові виклики, для подолання яких нам потрібно розуміти стратегії, що обираємо й технології, які задовольнять повністю наші потреби. Квест, як вид організації освітнього процесу, може допомогти учням розвинути навички сучасної людини, стати в подальшому успішним професіоналом своєї справи, не боятися викликів життя, проблем на роботі. Фактично, за допомогою сучасних квестових завдань ми готуємо дитину життя.

КВЕСТ (подорож, мандрівка) – тривалий цілеспрямований пошук, що може бути пов’язаний із пригодами або грою. Це детектив, в ході якого розгадується таємнича задача та в учнів формуються навички працювати індивідуально або в команді; вміння робити вибір; ризикувати; здатність самостійно приймати рішення з подальшою відповідальністю за них; робота в команді; побудова ефективної комунікації серед її учасників; самоконтроль та взаємоконтроль; вміння знаходити різні шляхи подолання подібних перепон; подолання страху публічності.

Декілька прикладів розробок студентів ІІІ курсу, групи ПОП20Б пропонуємо переглянути за посиланнями на сторінку факультету педагогіки, психології та мистецтв у Facebook:

Апробація квестів «Квітка здоров’я» (автор Валерія Кучуєва), «Знайди флешку» (автор Ірина Гавриленко) та «Розваги першокласників» (автори Альбіна Загрійчук, Анастасія Куць, Анна Луговська, Ярослава Поліщук, Олеся Хуторнюк, Тетяна Федорова, Діана Москаленко): https://www.facebook.com/groups/829811257711633/permalink/1035889833770440/

Квест «Стежиною математики» (автори Ірина Омельченко, Анна Назаренко, Богдана Пімкіна): https://www.facebook.com/groups/829811257711633/permalink/1035433250482765/

Квест «Батьківщина» ( автори Яна Остроушко, Каріна Рябошапка, Катерина Рибачок, Анжела Салієнко, Анастасія Голобородько): https://www.facebook.com/groups/829811257711633/permalink/1039700390056051/

Інформацію надала Наталя Андросова