Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Продовжуємо активну співпрацю зі стейкхолдерами спеціальності 053 Психологія першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти

Продовжуємо активну співпрацю зі стейкхолдерами спеціальності 053 Психологія першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти

Кандидаткою психологічних наук, доценткою кафедри кризової психології Полтавського національного  педагогічного університету імені В. Г. Короленка Дзюбою Т. М. було проведено гостьову лекцію-практикум «Іграшка як символічна мова прихильності в діаді відносин  «мама-дитина».

Студенти були активно залучені до дослідження питань:

Як працює іграшка в травмі війни і чому саме іграшка стає дієвим проміжним об’єктом у відносинах між Мамою і Дитиною?

Як різні типи прихильності можуть впливати на вибір іграшки дитиною?

Як улюблена іграшка символічно проявляє створений дитиною травмуючий наратив відносин між нею і мамою?

Як працює іграшка з емоційною травмою, відкриваючи можливості найприроднішого і безболісного втручання дорослого в психіку дитини?

Тетяна Михайлівна поділилась зі студентами практичними кейсами, в яких іграшка стає символічною мовою відновлення позитивних емоцій, радості у відносинах «Мама-Дитина» та підтримує розвиток надійного типу прихильності.

Висловлюємо щиру подяку Тетяні Михайлівні за плідну співпрацю, та сподіваємося, що наше партнерство і надалі буде таким ефективним і позитивним!

Інформацію підготувала кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри психології та соціальної роботи Кушнір Н.С.

2