Навчальна пропедевтична практика з педагогіки - умова стимулювання пізнавальної діяльності майбутніх педагогів до виховної роботи у закладах загальної середньої освіти
На факультеті математики, природничих наук та технологій підвели підсумки навчальної пропедевтичної практики з педагогіки спрямованої на ознайомлення студентів з особливостями виховної роботи закладів загальної середньої освіти, забезпечення пізнання майбутніми педагогами-вихователями закономірностей, змісту практичної виховної діяльності класного керівника та оволодіння способами її організації, усвідомлення значимості наукових знань, отриманих у процесі теоретичної підготовки, у розв’язанні практичних завдань виховання підростаючого покоління, розвиток педагогічної спрямованості, формування мотивації саморозвитку виховної компетентності, що відбулася з 26.09.22 по 30.09.22.
Під керівництвом групового методиста, к.п.н, доцента кафедри педагогіки та спеціальної освіти Краснощок Інни Петрівни студенти спеціальностей 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), 014 Середня освіта (Фізика), 014 Середня освіта (Математика), 014 Середня освіта (Інформатика) висвітлили свої здобутки за результатами практики, представили авторські розробки виховних заходів, розкрили основні пріоритетні напрями виховної роботи на цей навчальний рік.
Під керівництвом групового методиста, к.п.н, доцента кафедри педагогіки та спеціальної освіти Кравцової Тетяни Олександрівни студенти спеціальностей 014 Середня освіта (Природничі науки), 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014 Середня освіта (Хімія), 014 Середня освіта (Географія) продемонстрували власні напрацювання за результатами виконання завдань практики, поділилися враженнями від проведеної роботи під час виконання різних завдань практики, презентували інноваційні методи та форми роботи під час дистанційного навчання.
Студенти всіх спеціальностей відзначили, що навчальна пропедевтична практика з педагогіки дозволила забагати та поглибити професійні знання, що особливостей організації й здійснення виховання учнів в цілісному освітньому процесі сучасного закладу загальної середньої освіти.