На кафедрі дошкільної та початкової освіти працює 14 штатних науково-педагогічних працівників з науковими ступенями та вченими званнями. З них: 5 докторів педагогічних наук, 2 кандидати філологічних наук, 7 кандидатів педагогічних наук.
Сучасний колектив кафедри підтримує наукові традиції попередників. Маючи значний науковий потенціал, досвід роботи в початковій, загальноосвітній і вищій школі, викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти ведуть плідну науково-дослідну роботу, працюють над науковими проблемами «Професійна підготовка майбутнього педагога до впровадження сучасних технологій для трансформації освітнього середовища в умовах воєнного часу» (реєстраційний номер 0122U200215).
Проблема дослідження: «Професійна підготовка майбутнього педагога до впровадження сучасних технологій для трансформації освітнього середовища в умовах воєнного часу».
Керівник теми – д. п. н., проф. Котелянець Н.В.
Мета дослідження:
- Вивчення та аналіз зарубіжного й вітчизняного досвіду в галузях дошкільної та початкової освіти та підготовки майбутніх вихователів ЗДО, учителів початкової школи з окресленої проблеми.
- Розроблення навчальних програм, посібників, підручників для студентів факультету.
- Проведення науково-методичних конференцій, семінарів спільно з КОІППО імені Василя Сухомлинського, викладачами інших педагогічних ЗВО, учителями початкових шкіл, представниками місцевого осередку асоціації дошкільників.
- Підготовка монографій, науково-методичних посібників, методичних рекомендацій у галузях дошкільної та початкової освіти й підготовки майбутніх вихователів ЗДО та вчителів початкової школи.
- Створення експериментальних майданчиків для організації педагогічної практики та наукової роботи студентів і магістрів факультету.
- Залучення до наукових досліджень кафедри студентів і магістрантів.
Очікувані результати: забезпечення комплексного й системного підходів в інноваційній підготовці студентів, магістрантів спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта, вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи загальноосвітніх закладів до роботи в умовах воєнного часу.