Літо-2022: Разом до Перемоги! Конференція «Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті»
Члени Ради молодих вчених ЦДПУ (д.пед.н., доц. О.М.Трифонової, к.пед.н. Д.В.Соменко) увійшли до складу оргкомітету XІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет конференції «Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті». Вона відбувалася в межах програми заходів обласної акції «Літо-2022: разом до Перемоги!». Традиційно місцем проведення конференції став факультет математики, природничих наук та технологій Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
На пленарному засіданні були презентовані більше 20 доповідей, серед яких:
– «Шляхи формування цифрової компетентності студентів комп'ютерних технологій» – к.пед.н. Соменко Дмитро Вікторович, старший викладач кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності, секретар Ради молодих вчених Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка;
– «Реалізація засад цифровізації при навчанні природничих наук» – д.пед.н., доц. Трифонова Олена Михайлівна, доцент кафедри природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання, голова Ради молодих вчених Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка;
Обговорення матеріалів учасників конференції тривало з 13 до 28 червня 2022 р. за наступними секціями:
– Історія, зарубіжний та вітчизняний досвід, перспективи розвитку природничо-математичної, технологічної та професійної освіти (Секція 1): https://www.cuspu.edu.ua/ua/problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti-2022-rik/sektsiia-1-istoriia-zarubizhnyi-ta-vitchyznianyi-dosvid-perspektyvy-rozvytku-pryrodnycho-matematychnoi-tekhnolohichnoi-ta-profesiinoi-osvity
– Інновації в освіті: методологічні, теоретичні, практичні та методичні аспекти (Секція 2): https://www.cuspu.edu.ua/ua/problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti-2022-rik/sektsiia-2-innovatsii-v-osviti-metodolohichni-teoretychni-praktychni-ta-metodychni-aspekty
– Застосування інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій та засобів навчання у природничо-математичній, технологічній та професійній освіті (Секція 3): https://www.cuspu.edu.ua/ua/problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti-2022-rik/sektsiia-3-zastosuvannia-informatsiino-komunikatsiinykh-i-tsyfrovykh-tekhnolohii-ta-zasobiv-navchannia-u-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-ta-profesiinii-osviti
– Формування soft skills здобувачів професійної освіти: теорія і практика (Секція 4): https://www.cuspu.edu.ua/ua/problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti-2022-rik/sektsiia-4-formuvannia-soft-skills-zdobuvachiv-profesiinoi-osvity-teoriia-i-praktyka
– Теоретико-методологічні та психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності студентів та учнів у процесі навчання (Секція 5): https://www.cuspu.edu.ua/ua/problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti-2022-rik/sektsiia-5-teoretyko-metodolohichni-ta-psykholoho-pedahohichni-aspekty-formuvannia-profesiinoi-kompetentnosti-studentiv-ta-uchniv-u-protsesi-navchannia
– Актуальні проблеми освіти та технологій у середній та вищій школі (Секція 6): https://www.cuspu.edu.ua/ua/problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti-2022-rik/sektsiia-6-aktualni-problemy-osvity-ta-tekhnolohii-u-serednii-ta-vyshchii-shkoli
– Особливості створення та використання автоматизованих робототехнічних і мехатронних систем в освітньому процесі (Секція 7): https://www.cuspu.edu.ua/ua/problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti-2022-rik/sektsiia-7-osoblyvosti-stvorennia-ta-vykorystannia-avtomatyzovanykh-robototekhnichnykh-i-mekhatronnykh-system-v-osvitnomu-protsesi
Дружня та позитивна атмосфера конференції дала змогу обговорити всі актуальні проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти.
- Інформацію надано радою молодих вчених