Однією з форм підвищення кваліфікації та творчого зростання викладачів є проведення й відвідування відкритих занять.
Read more ...
27 лютого 2021 р. проходив другий день Онлайн-толоки №1/2021, присвяченої темі «Автономізація і гейміфікація в освіті для розвитку громадянської і комунікаційної компетентностей». Серед 1297 учасників були й члени кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти. На онайн-толоці були розглянуті ігрові технології в освіті, типова освітня програма для нової української школи, а також «мовна підключка», спрямована на підвищення рівня мовної підготовки педагогів.
Здобувачі вищої освіти третього курсу спеціальності 013 Початкова освіта (денна та заочна форми навчання) 31 групи (ПСО 18Б) та 34 групи (ПД 18БЗ) вивчають особливості організації освітнього процесу під час опанування дисципліни «Методика виховної роботи». Однією з форм є екскурсія, що має широкий спектр впливу на особистість дитини.
За сприяння Британської ради в Україні, авторки проєкту – працівника обласної дитячої бібліотеки ім. Т. Шевченка Маковей Маріанни, співорганізаторки проєкту – викладачки кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Андросової Наталі та студентів факультету педагогіки та психології 23–24 лютого розпочалася активна фаза проєкту для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку та родин «Коворкінг «Майстерня казкових світів».
Початкова школа є дуже важливим етапом у розвитку дитини. Саме тут закладається основна база формування навчальних навичок.
Кабінет початкових класів сучасних загальноосвітніх навчальних закладів – це шкільне приміщення, оснащене новітніми засобами навчання та обладнанням, що забезпечує ефективну організацію навчально-виховного процесу. Основним завданням для вчителя – є створення за допомогою обладнання інформаційно-предметного середовища, яке максимально допомагатиме йому у виконанні роботи. Необхідні складові для раціональної організації кабінету початкового класу:
Зокрема, має бути таких 8 навчальних осередків:
1. Навчально-пізнавальної діяльності.
2. Змінні тематичні осередки.
3. Гри.
4. Художньо-творчої діяльності.
5. Куточок живої природи для проведення дослідів.
6. Відпочинку.
7. Дитяча класна бібліотечка.
8. Осередок вчителя.
9. Навчальних матеріалів.
Карантинні обмеження не заважають роботі справжніх фахівців. Так, колектив кафедри методик дошкільної та початкової освіти в досить складних умовах зміг підготувати до роботи кабінет Нової української школи (НУШ). Його існування передбачене самою концепцією підготовки нового покоління педагогічних працівників для початкової школи і необхідне для налогодження повноцінного освітнього процесу на відповідній спеціальності. Кабінет обладнаний згідно з вимогами Нової української школи та містить необхідні для здійснення навчання школярів осередки. Кожен осередок наповнений методичними матеріалами та наочністю. Викладачі кафедри чекають на студентів, які будуть опановувати ази спеціальності у створеній для них навчальній аудиторії.