Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Діяльнісний підхід у викладанні педагогіки

 Тему напрямків виховання студенти вивчають з курсу Педагогіка (Теорія виховання) ще на молодших курсах, коли активної практики в школі ще не було і методик викладання окремих предметів не вивчали. Теоретичні питання засвоюють через підручники і настанови професора кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти доктора педагогічних наук Ткаченко О. М. і викладача цієї ж кафедри Андросової Н. М.

Щоб знання з теми були усвідомленими, завдання з тем викладачі скеровують у бік діяльнісного підходу. Так, з теми фізичного виховання слід було зняти відео проведення фізичної паузи для учнів початкової школи, адже умови карантину створили перепони для практичних спроб в аудиторії.

Така діяльність набула особливого забарвлення через залучення рідних до зйомки. Тут і мами, і братики, і сестрички, і сусіди, і знайомі. Серед відгуків на виконане завдання і вдячність викладача ось такі слова студентів 21 групи (ПСО 18Б):

  • «Ми також дякуємо Вам за таку можливість відчути себе вчителем) Я думаю, кожному з нас було цікаво та весело????» (Лукашик Люда);
  • «Дякую Вам за таке цікаве завдання й можливість побути в ролі вчителя.» (Горбунова Аня);
  • «Приєднуюсь до слів подяки, дякую й за те, що завдяки таким завданням більш стали ближчими з нашими рідними ????????????))» (Горват Ірина);
  • «Дякую Вам за таке цікаве, просте і водночас не дуже просте завдання) Навести приклади чи скласти картотеку було простіше, ніж цю ж саму, наприклад, фізкультхвилинку показати у відео. Ми все ж таки подолали цю сходинку і виконали завдання. Але не дуже просто було вмовити сестричок і братиків про допомогу (одногрупниці мене зрозуміють????). На останок скажу, що долаючи усі ці сходинки, перешкоди, ми всі дійдемо до своєї мети» (Швець Альона).

Досвід роботи з дітьми, уміння бачити свої успіхи і огріхи, вдосконалення технічних навичок монтажу відео, відбір змісту фізичних пауз відповідно до вікових особливостей, можливість аналізувати й критично оцінювати надані відео фрагменти удосконалюють майбутнього вчителя, а знання теорії набуває емоційності й усвідомлення.

До уваги плейлист з відеороботами студентів:

 

Інформація надана факультетом педагогіки та психології