Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Гейміфікація освітнього процесу

Гейміфікація освітнього процесу

18 березня 2021р. здобувачі вищої освіти долучилися до сучасної освітньої тенденції : пізнавальні настольні ігри, ігрові практики для розвитку комунікативний навичок та соціалізації, розвиток критичного мислення.

Тестували нову настільну гру для розвитку КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ "Критикотики" від ГС "Освіторія", студії гейміфікації feelindigo та розробників: Інна Большакова, Олена Павлова, Наталя Каташинська.

Завершили настільною картковою грою "SOUVENIRKO". Пригадали цікаве за рік, отримали позитивні емоції від несподіваності й швидкості реагування на запитання, повеселились від душі.

Першокурсники усвідомили особливості ігрової організації діяльності у старших дошкільників, молодших школярів, зустрічей з батьками, методичних об'єднань педагогів. І отримали досвід альтернативи дозвілля для молоді.

Як завжди співпрацюємо з бібліотеками. Цього разу з Кіровоградської обласною бібліотекою для дітей ім. Т. Г. Шевченка.

Інформацію надала викладач Н. М. Андросова