Архів новин Кафедри методик дошкільної та початкової освіти до 2022р.
Архів новин Кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти до 2022р.
В межах вивчення дисципліни «Педагогічна ергономіка» студенти спеціальності 013 Початкова освіта відвідали майстер-клас, який проводила доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету, автор освітніх програм для закладів дошкільної освіти «Стежинки у Всесвіт», STREAM-освіта Катерина Крутій на тему: «Дизайн класної кімнати НУШ: науковий підхід до проєктування освітнього середовища»
Read more ...
На запрошення нашого партнера Маріупольського державного університету викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти взяли участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «Нова українська школа: результати та перспективи» на платформі Zoom.
24 листопада 2023 р. пройшли підсумкові конференції з педагогічної практики Виробничої практики «Педагогічна практика у школі» студентів групи ПО22М денної форми навчання, ПО22МЗ, ПО22МЗП заочної форми навчання факультету педагогіки, психології та мистецтв спеціальності 013 Початкова освіта Освітньо-професійна програма: Початкова освіта, які тривали з 4 вересня 2023 року по 3 листопада 2023 року.
Ключовим завданням реформи вищої освіти є залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення та обговорення освітніх програм. У зв’язку з цим відбувалося обговорення освітньо-професійної програми «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта у очному і дистанційному форматі.
У рамках співпраці між кафедрою дошкільної та початкової освіти ЦДУ ім. В. Винниченка та кафедрою дошкільної освіти ПНПУ ім. В. Г. Короленка 28 листопада відбулася гостьова лекції для здобувачів освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта. Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Зімакова Лілія Василівна провела лекцію на тему «Теоретико-методичні основи партнерської педагогіки».