Архів новин Кафедри методик дошкільної та початкової освіти до 2022р.
Архів новин Кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти до 2022р.
За результатами педагогічної практики «Виробнича практика в закладах загальної середньої освіти» студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта на початку травня проводилася звітна конференція з практики.
Read more ...
Моя практика в 3 класі стала для мене незабутнім та корисним досвідом. Я очікувала зустрітися з цікавими, допитливими та енергійними дітьми. І мої очікування цілком виправдалися!
11 квітня 2024 р. на платформі Zoom в межах співробітництва між закладами проведено гостьову кандидаткою педагогічних наук, доценткою, доценткою кафедри дошкільної і початкової освіти Сумського державного педагогічного університету Бутенко Вітою Григорівною на тему «Технології розвитку основ критичного мислення в роботі з дітьми дошкільного віку» для здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня.
11 квітня 2024 року здобувачі спеціальностей 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня та 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня і викладачі кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Баранюк Ірина Григорівна, Горська Олена Олександрівна, Прибора Тетяна Олександрівна відвідали гостьову лекцію професора кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені лесі Українки, Лауреата Державної премії України в галузі освіти (номінація: дошкільна і позашкільна освіта), відмінника освіти України, доктора педагогічних наук, професора Наталії Василівни Гавриш.
Під час вивчення дисципліни «Педагогіка дошкільна» з теми «Вікові та індивідуальні особливості дітей раннього та дошкільного віку» студенти першого курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта відвідали майстер-клас професорки кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету Катерини КРУТІЙ «Стимулювання емерджентної грамотності, або навіщо вчити дошкільника читати і писати».