Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Баранюк Ірина Григорівна

image009кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна, 1991 р. Спеціальність: Педагогіка і методика початкового навчання. Кваліфікація: вчитель початкових класів

Напрями наукової та професійної діяльності: педагогічна спадщина Василя Сухомлинського, проблеми формування професіоналізму вчителя початкових класів

Тема кандидатської дисертації: «Формування професіоналізму вчителя початкових класів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського» (2010 р.)

Транслітерація імені: Iryna Baraniuk

ORCID iD0000-0001-8112-7318

Профілі: ScopusWeb of Science, Google Scholar

Дисципліни, які викладає: Основи педагогіки та дидактика, Організація і управління в початковій освіті, Менеджмент в галузі освіти, Робота вчителя з батьками учнів, Диференціація навчання в початковій школі

Основні публікації

Монографії:

1. Баранюк І. Г. Слово – Природа – Краса в педагогічній системі Василя Сухомлинського : [Монографія]. Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2017. 252 с.

2. Баранюк І.Г. Виховання красою природи в педагогічній системі Василя Сухомлинського. Формування конкурентоспроможного фахівця в галузі дошкільної та початкової освіти: монографія / за ред. О. Ткаченко. Харків: Мачулін, 2018. С. 108–136. 256 с.

3. Баранюк І. Г. Гуманістичні принципи в дошкільній педагогіці (На матеріалі «Школи радості» Василя Сухомлинського) Актуальні проблеми сучасного дитинства: монографія / авт. кол.: О. Радул, Т. Довга, О. Ткаченко, Т. Прибора та ін..; за ред. О. Радул. Харків: Мачулін, 2022.  387 с.

Навчальні посібники:

1. Андросова Н. М., Баранюк І. Г. Програми педагогічних дисциплін. Збірник № 1. Навчально-методичне видання для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта (термін навчання: 3 роки 10 місяців). Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка. 2019. 76 с.

2. Андросова Н. М., Баранюк І. Г. Програми педагогічних дисциплін. Збірник № 2. Навчально-методичне видання для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта на основі освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» (термін навчання: 1 рік 10 місяців). Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка. 2019. 52 с.

3. Андросова Н. М., Баранюк І. Г. Програми педагогічних дисциплін. Збірник № 3. Навчально-методичне видання для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Кропивницький : ЦДПУ ім  В. Винниченка, 2019. 64 с.

4.  Андросова Н.М., Баранюк І. Г. Програми педагогічних дисциплін: для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності Початкова освіта (освітні програми : Початкова освіта та Дошкільна освіта;  Початкова освіта та Практична психологія термін навчання 1,4 роки) Початкова освіта (перехресне вступ, термін навчання  1 рік 10 місяців)) Навчально-методичне видання. за ред. О. С. Радул. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. Збірник № 4. 48 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

1. Azatian, V., Zavitrenko, D., Zavitrenko, A., Baraniuk, I., & Krasnoshchok, I.  Determination of Professional Awareness of a Future Specialist at the Professional Training Stage. / V. Azatian, D. Zavitrenko, A. Zavitrenko,  I. Baraniuk, I. Krasnoshchok  // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. – Year 2020, Volume 12, Issue 2, pages: 38-47. (Web of Science Core Collection)

2. Kindei Lesya, Nikitina Olena, Baraniuk Iryna, Kotelianets Yulia, & Kotelianets Natalka The Problem of Methodological Training of Future Teachers in the Digital Environment. / Lesya Kindei, Olena Nikitina, Iryna Baraniuk, Yulia Kotelianets, & Natalka Kotelianets // Journal of Curriculum and Teaching – Vol. 11, No. 5; 2022, pages: 146-154. (Scopus)  https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1362311.pdf

Статті у наукових фахових виданнях України:

1. Баранюк І. Г. Директор школи як учитель учителів (на матеріалі практичного досвіду Василя Сухомлинського як директора Павлиської школи) Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2021. Випуск 196. С. 154‒161https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/885

2. Баранюк І. Г. Василь Сухомлинський про мистецтво слова вчителя та проблеми сучасної педагогічної комунікації. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022. Випуск 207. С. 78–92. https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1425

3. Баранюк І.Г. Педагогічні концепти Василя Сухомлинського про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини і їх значення для лінгводидактичної підготовки учителя початкової школи/ Науковий журнал “Молодий вчений” № 5.2 (69.2) травень 2019 р. С. 1-7. http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/69/