Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ ЯК СКЛАДОВА ГОТОВНОСТІ ОФІЦЕРА СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

НЕНЬКО Юлія Петрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри іноземних мов

Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля НУЦЗУ

e-mail: [email protected]

Анотація

    Мета статті дослідити поняття «професійно важливі якості» й обґрунтувати сукупність ПВЯ фахівців служби цивільного захисту. Виділено та перераховано загальні та специфічні якості фахівця. Виявлено, що офіцери с.ц.з. повинні бути підготовлені до виконання наступних видів професійної діяльності: інтелектуальної, технологічної; дослідницької; експлуатаційної і обслуговування; технагляду; організаційно-управлінської, комунікативної. Сформульовано базові комунікативні вміння фахівців ДСНС України.

Ключові слова: професійно важливі якості; офіцер; служба цивільного захисту; професійно орієнтована комунікативна підготовка.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды. В 2-х т. / Под ред. А. А. Бодалева. – М., 1980. – 305 с.

2. Балашов В. А. Формирование профессиональных качеств у слушателейпограничников в процессе профессионального обучения: дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук: спец. 20.02.02 / В. А. Балашов. – Хмельницкий, 1996. – 263 с.

3. Гуманітарні проблеми становлення сучасного фахівця: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 березня 2007 р.: В 2 т. – Том 1. / За заг. ред. А. Гудманяна, О. Петренка. – К.: НАУ, 2007. – 392 с.

4. Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика: монографія / За ред. Н. Г. Ничкало. – Хмельницький: ТУП, 2002. – 334 с.

5. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. кол. С. У. Гончаренко, Н. А. Побірченко, Н. Г. Ничкало та ін. – Хмельницький, 2009. – 498 с.

6. Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 318 с.