Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО АРТИСТИЗМУ МАГІСТРАНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

ВАН Чень

аспірант кафедри музичного

мистецтва і хореографії

ПНПУ ім. К.Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

У статті розглядаються педагогічні умови вдосконалення виконавського артистизму магістрантів-вокалістів: створення сприятливого для творчого розвитку психологічного клімату; формування особистісних властивостей студентів, важливих для розвитку їх артистизму; організації контекстного художньо-мистецького навчання як підґрунтя самостійної інтерпретації творів; використання методики формування внутрішніх, вокально-інтонаційних і зовнішніх, візуально-сценічних компонентів артистизму з використанням ідей театральної та хореографічної педагогіки..

Ключові слова: педагогічні умови, вокальна діяльність, виконавський артистизм, сценічна майстерність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Выготский Л. С. Психология искусства / Под ред. М. Г. Ярощевского. − М.: Педагогика, 1987 – 344 с.

2. Голубев П. Советы молодим педагогам-вокалистам. – М., 1956. – 104 с.

3. Дмитриев Л. Основы вокальной методики. – М.: Музыка. 2007. – 368 с.

4. Захава Б. Е. Мастерство актера и режиссера. Изд. 3-е, испр. и доп. Учеб. пособие для институтов культуры, театральных, и культ.-просвет. Училищ. − М.: Просвещение, 1973 г. – 87 с.

5. Комаров В. А. Артистизм как феномен музыкального искусства. Дисс. ... канд. искусствовед.: 17.00.02. − Оренбург, 2010. − 168 с.

6. Реброва О. Художня ментальність особистості. [Електронний документ]. Режим доступу http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Mmik/2010_11/ Rebr.htm

7. Силантьева И. И. Проблема перевоплощения в вокально-сценическом искусстве. Автореф. дис. .. д-ра икусствозн.: 17.00.00. – М.: МГК, 2008. – 42 с.

8. Станиславский К. С. Работа актера над собой. – М.: Артист. Режиссер. Театр, 2008. − 490 с.