Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

АНАЛІЗ ЗМІСТУ ПРОЦЕСУАЛЬНО-ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПІДСИСТЕМИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ

БОРОВИК Людмила Володимирівна –

кандидат психологічних наук, доцент,

доцент кафедри загальнонаукових та інженерних дисциплін

Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

ORCID: 0000-0003-2949-2187

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури та вивчення досвіду викладання загальновійськових та військово-спеціальних дисциплін виявлено ряд переваг відібраних активних та інтерактивних методів, котрі склали основу процесуально-організаційної підсистеми методичної системи формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Відбір форм і методів проведення занять було здійснено в результаті застосування методу експертних оцінок, анкетування та методів математичної статистики. У статті на основі використання дисперсійного факторного аналізу обґрунтовано, що кожен із запропонованих методів має потужний ресурс для формування компонентного складу досліджуваної компетентності.

Ключові слова: професійна діяльність, психолого-педагогічна компетентність, методична система, майбутні офіцери-прикордонники, методи, підсистема, компонентний склад.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Блінов О. А. Особливості організації проведення психологічного тренінгу /О. А. Блінов// Вісник. Збірник наукових статей Київського міжнародного університету. Серія: Психологічні науки. – К.: КиМУ, 2008. – Вип.12 – С. 9–23.

2. Єгорова В. В. Історія виникнення та розвитку методу випадків і ситуацій / М. О. Голубєва, В. В. Єгорова // Наукові записки НаУКМА: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. – К.: Вид. дім «КиєвоМогилянська академія», 2006. – Т. 59. – С. 16–21.

3. Ковальчук Г. О. Активізація навчання в економічній освіті: навч. посіб. / Г. О. Ковальчук. – Вид. 2–ге, доп. – К.: КНЕУ, 2009. – 298 с.

4. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технологій навчання: наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; за ред. О. І. Пометун. – К.: А.С.К., 2006. – 192 с.

5. Романов І. Р. Метод кейсів: перспективи використання у навчанні майбутніх правознавців англійської мови / І. Р. Романов // Молодий вчений, 2017. – № 10 (50), жовтень. – C. 529–534.