Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ

КЛІМІШИНА Аліна Яківна –

аспірант кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету

імені Михайла Коцюбинського

https://orcid.org/0000-0003-1601-7088

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті визначено термін «готовність майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів», представлено структурні компоненти готовності. Розглянуто проблему формування практичної готовності майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів: розкрито зміст поняття «практична готовність майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів», наведено основні її характеристики та шляхи формування.

Ключові слова: готовність майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів; практична готовність майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Абдуллина Г. Развитие интеллектуальных умений будущего учителя / Г. Абдуллина // Педагогика. – 2012. – № 8. – С. 61–70.

2. Башманівський О. Л. Формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі навчання предметів мовно-літературного циклу: Монографія / О. Л. Башманівський. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 193 с.

3. Бугрій О. Формування інтелектуальних умінь школярів / О. Бугрій // Рідна школа. – 2001. – № 9. – С. 34–35.


4. Видинеев Н. В. Природа интеллектуальных способностей человека / Н. В. Видинеев. – М.: Мысль, 1989. – 173 с.

5. Ікуніна З. Інтелектуальна підготовка спеціаліста / З. Ікуніна // Рідна школа. – 2003. – № 4. – С. 38–40.

6. Клімішина А. Я. Критерії та показники готовності майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів / А. Я. Клімішина // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Вип. 50 / редкол. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. – С. 105–111.

7. Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи / Упорядники: Л. Гриневич, О. Елькін, С. Калашнікова, І. Коберник, В. Ковтунець, О. Макаренко, О. Малахова, Т. Нанаєва, Г. Усатенко, П. Хобзей, Р. Шиян // МОН України. – 2016. – 36 с.

8. Паламарчук Л. М. Формування якостей професійного мовлення у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. М. Паламарчук. – Тернопіль, 2012 – 269 с.

9. Холодная М. А. Психология интеллекта. Парадоксы исследования: [2-е изд., перераб. и доп] / М. А. Холодная. – СПб., Питер, 2002. – 272 с.

10. Чайка В. М., Петрова Н. М. Інтелектуальна культура вчителя як фактор інновацій у педагогічній діяльності: монографія / В. М. Чайка, Н. М. Петрова. – Тернопіль: ТНПУ, 2014. – 308 с.