ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
ПРИСТАЙ Галина Василівна –
кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри
порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов
Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
https://orcid.org/0000-0003-0356-6635
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті проаналізовано значення лінгвістичної компетенції при формуванні основ іншомовної комунікативної компетентності, її важливість для вдосконалення професійної компетентності вчителя іноземної мови. Схарактеризовано суть кожного структурного елемента лінгвістичної компетентності та досліджено засоби й принципи їх засвоєння. Описано аспекти оволодіння лінгвістичною компетентністю та уточнено параметри її застосування згідно комунікативних завдань та цілей спілкування.
Ключові слова: професійна компетентність вчителя-філолога, іншомовна комунікативна компетентність, структура лінгвістичної компетентності.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Безкоровайна О. В. Актуальні аспекти комунікативної компетенції студентів ВНЗ / О. В. Безкоровайна, Л. В. Мороз // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2012. – Вип. 64. – С. 48–52. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_64_ 11
2. Корнієнко С. І. Сутність і основні характеристики лінгвістичної компетент- ності майбутніх вчителів болгарської мови / С. І. Корнієнко // Педагогічні науки. – 2009. – № 4. – С. 161–165.
3. Скляренко Н. К. Методика формування іншомовної граматичної компетенції в учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 2011. – № 1. – С. 15–25.
4. Bachman Lyle F. The Construct Validation of Some Components of Communicative Proficiency / Bachman Lyle F., Palmer Adrian S. // TESOL Quarterly. – 1982. – Vol. 16. – September. – № 3. – P. 449–465.
5. Canale M. Theoretical bases of communicative approaches to second language teaching and testing / М. Canale, М. Swaine // Applied Linguistics. – 1980. – № 1. – Р. 47–54.