Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОГО САМОКОНТРОЛЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ВАЛЬКЕВИЧ Раїса Андріївна –

народна артистка України, професор кафедри

вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

 У статті розглянуто важливий домінантний етап підготовки концертного виступу студента, його психологічної мобілізації в умовах напруженої діяльності. Формування високої продуктивності виконавського процесу як кінцевого продукту,залежить від самооцінки студента та психологічних навичок самоконтролю. Оскільки кінцевий концертний виступ є продуктом (педагога і студента), він розглядається з урахуванням цієї позиції та рішення проблем які, безумовно, криються в педагогічному підготовчому етапі.

Ключові слова: домінантний етап підготовки, самоконтроль,вольова регуляція, продуктивність одухотворення творчої уяви, взаємодія виконавця і слухача, психомоторика.  

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Пашукова Т. И., Допира А. И., Дьяконов Г. В. Психологические исследования. Практикум по общей психологии. Учеб. пособие / Т. И. Пашукова, А. И. Допира, Г. В. Дьяконов. – М.: Изд-во «Институт практической психологии», 1996. – 260 с.

2. Моросанова В. И. Акцентуация характера и стиль саморегуляции студентов // В. И. Моросанова // Вопросы психологии. – 1997. – № 6. – С. 30–38.

3. Конопкин О. А. Психологические механизмы регуляции деятельности / О. А. Конопкин. – М., 1980. – 321 с.

4. Станиславский К. С. Собрание сочинений в 9-и томах. – Т. 3. «Работа актера над сбой в творческом процессе воплощения» / К. С. Станиславский. – М.: Искусство, 1990. – 508 с

5. Никифоров Г. С. Самоконтроль человека / Г. С. Никифоров. – Л.: Издательство Ленинградского университета, 1989. – 192 с.

6. Валькевич Р. А Сценічна культура: педагогічний та історичний контексти. Навчальнометодичний посібник / Р. А. Валькевич. – Харків: В-ць Озеров, 2018. – 92 с.

7. Эльконин Д. Б. Психология игры / Д. Б. Эльконин. – М., 1978. – С. 25–31.

8. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л.Рубинштейн. – М, 1973. – С. 121– 124.

9. Лазарєв М. О. Основи педагогічної творчості / М. О. Лазарєв. – Суми: ВВП «Мрія» – ЛТД, 1995. – 508 с.

10. Рибо Т. Творческое воображение /Т. Рибо. 1901. – 383 с.

11. Дьяченко О. М. Пути активизации воображения дошкольников // О. М. Дьяченко // Вопр. Психол. – 1987. – № 1. – С. 44–51.