Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕРАПІЇ ЯК НОВІТНЯ ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ШКОЛИ І СТУПЕНЯ

ЗАЇЧКО Антоніна Сергіївна –

аспірантка кафедри педагогічної майстерності та менеджменту

І. А. Зязюна Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка

[email protected]

Анотація

    Розглянуто сутність та функції педагогічної бібліотерапії. Особливу увагу приділено значимості педагогічної бібліотерапії в навчально-виховному процесі школи І ступеня, впливу окремих жанрів літератури на почуттєвий світ молодшого школяра. Актуальність використання новітньої педагогічної бібліотерапевтичної технології як виду педагогічно-психологічної допомоги учням цілеспрямованого читання книг та інших читацьких засобів для усунення проблем, що виникають у спілкуванні, ускладнені в навчанні, подоланні труднощів соціалізації, адаптації у соціумі.

Ключові слова: бібліотерапія, педагогічна бібліотерапія, молодший школяр, сучасний вчитель початкової ланки освіти, терапевтичний вплив, бібліотерапевтична технологія.

   

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алексейчик А. Е. Библиотерапия / А. Е. Алексейчик // Руководство по психотерапии / под ред. В. Е. Рожнова. – 3-е изд., доп. и перераб. – Ташкент: Медицина, 1985. – 404 с.

2. Баханов К. Що таке технологія навчання // Шлях освіти. — 1999. — № 3. — С. 23—25.

3. Дрешер Ю. Н. Современная концепция подготовки специалиста-библиотерапевта / Ю. Н. Дрешер. – М. : Медицина, 2003. – 248 с.

4. Карпова Н. Л. Библиопсихология. Библиопедагогика. Библиотерапия / отв. ред. Н. Л. Карпова, редкол. : Н. С. Лейтес, О. Л. Кабачек, И. И. Тихомирова. – М.: Русская школьная библиотечная ассоциация, 2014. – 272 с.

5. Ловка О. Новини в галузі бібліотечної психології / О. Ловка. – К. : Бібліотечна планета, 1999. – 234 с.