Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЗАСТОСУВАННЯ НАВАЧАЛЬНИХ БЛОГ-ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСКОЇ МОВИ

ПРИБОРА Роман Іванович –

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри філософії,

соціально-гуманітарних дисциплін, іноземних мов,

української та латинської мов № 2 Донецького національного медичного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    Використання у процесі вивчення англійської мови блог-технологій допомагає створити додаткові навчальні мовні середовища за межами класу, сприяє залученню студентів до взаємонавчання, дискусій, активної самостійної роботи та розвиває мовні та мовленнєві компетентності. У статті охарактеризовано основні види навчальних блогів, проаналізовано їхні переваги, розкрито їх потенціал для опанування навичок читання, письма, аудіювання та говоріння англійською мовою, наводяться рекомендації щодо змістового контенту блогів.

Ключові слова: ІКТ, навчальний блог, англійська мова, навчальний процес, мовні компетентності, мовленнєві компетентності, студенти вищих навчальних закладів.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Брант А. Ефективне використання блогів для вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / А. Брант. – Режим доступу: https://greenforest.com.ua/journal/read/efektivnevikoristannya-blogiv-dlya-vivchennya-anglijskoi-movi. – Назва з екрану.

2. Гмызина Г. Н. Роль эмоций в обучении иностранному язику / Г. Н. Гмызина // Современные технологии обучения иностранным языкам: Международная научно-практическая конференция (г. Ульяновск, 26 января 2011 г.): cборник научных трудов / отв. ред. Н. С. Шарафутдинова. Ульяновск: УлГТУ, 2011. – С. 39–44.

3. Ермолаева Ж. Е. Использование блогтехнологий в учебном процессе вуза / Ж. Е. Ермолаева. – Режим доступа: http://www.eduneo.ru/ispolzovanie-blog-texnologij-vuchebnom-processe-vuza/. – Назва з екрану.

4. Ермолаева Ж. Е. Термиография: условия и методика формирования понятийнотерминологической культуры специалистов пожарно-технического профиля / Ж. Е. Ермолаева. – М.: Академия ГПС МЧС России, 2017. – 162 с.

5. Кононова О. Л. Використання блог-ресурсів на заняттях з іноземної мови «Сучасні підходи до навчання іноземної мови: шляхи інтеграції школи та ВНЗ» / О. Л. Кононова // Матеріали ІІІ міжнародної конференції. – Харків, 12 квітня 2013 р. – С. 76–77.

6. Лабудько С. П. Блог як сучасний засіб взаємодії вчителів [Електронний ресурс] / С. П. Лабудько. – Режим доступу: http://conf.vntu.edu.ua/eiron/2013/pdf/18.pdf. – Назва з екрану.

7. Марищук Л. В. Способности к иностранным языкам: развитие в процессе обучения: коллективная монографія / Марищук Л. В., Гракова К. Г., Германович Л. Г. / под. общ. ред. Л. В. Марищук. – М.: Издательство РГСУ, 2016. – 296 с.

8. Приходько А. М. Використання блогтехнології у процесі викладання російської мови як іноземної [Електронний ресурс] / А. М. Приходько // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. – 2013. – С. 202–208. – Режим доступу: http://wwwcenter.univer.kharkov.ua/vestnik/full/340.pdf.

9. Сысоев П. В. Технологии Веб 2.0: Социальный сервис блогов в обучении иностранному языку / П. В. Сысоев, М. Н. Евстигнеев // Иностранные языки в школе. – 2009. – № 4. – C. 12–18.

10. Сысоев П. В. Блог-технология в обучении иностранному языку [Електронний ресурс] / П. В. Сысоев. – С. 115–127 – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/blog-tehnologiya-vobuchenii-inostrannomu-yazyku.