ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА. ВРАЖЕННЯ 2
З 5 листопада по 28 грудня в спеціалізованій загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 6 Кіровоградської міської ради проходили практику студенти 51 групи факультету історії та права Іванова Ольга, Бижика Наталія та Скутельник Богдан.
Школа вважається однією з найкращих в місті, особлива увага в школі приділяється здобуттю учнями цілісної сучасної освіти. Школа працює за навчальним планом гуманітарного спрямування та спеціалізацією в галузі іноземних мов. Специфіка даного навчального закладу полягає у поглибленому вивченні англійської, французької, німецької мов. Також в школі є класи з українською та російською мовами навчання.
Мене закріпили за 11 – А класом, в якому навчання проводиться російською мовою, що потребувало більш грунтовної підготовки до уроків саме в мовному плані. Я мала змогу побувати на уроках в справжніх професіоналів своєї справи: вчителя історії Плетень В.М., вчителя правознавства Кузютічева С.Г., вчителя історії Криховецької Т.Г, та навчитись у них тонкощам майбутньої професії.
Але найбільше задоволення я отримала від спілкування з учнями свого класу. Всі вони обдаровані, різносторонні, займаються в спортивних та художніх гуртках, мають високий рівень уваги, уяви, інтелекту, пам'яті, розвинене логічне мислення, здатні швидко сприймати нову інформацію. Багато учнів є призерами шкільних, міських та обласних олімпіад. Найкращі здобутки в учнів саме з іноземних мов.
На уроках історії учні демонстрували високий рівень знань, відповідальності та дисциплінованості. Хоча історія і не була їх найулюбленішим предметом, але мені вдалось їх зацікавити. Це давало грунт для організації різноманітних та нестандартних форм роботи (диспут, урок семінар, урок – конференція тощо). Високий рівень організованості учнів продемонстрував урок – конференція на тему : “Зовнішня політика та міжнародні зв¢язки незалежної України”, який був приуроченний тиждню історії в школі. В конференції були задіяні учні 11 – х класів. Тема була досить складною, насиченною інформацією, але всі чудово справилися з поставленими завданнями і урок пройшов на належному рівні, що було відзначено адміністрацією школи.
Спілкування з дітьми, безпосередній контакт з ними, я вважаю найціннішим здобутком практики, тим запалом, що підтримував мою енергію для щоденної роботи.
Загалом практика пройшла успішно. Свідченням цього є подяка видана керівництвом школи, а також, і найголовніше, подяка від учнів.
Іванова Ольга, студентка V курсу факультету історії та права.