Відбулася звітна конференція з виробничої практики у школі студентів спеціальності “Середня освіта (Географія)”
19 грудня 2025 року відбулася звітна конференція з виробничої педагогічної практики у школі студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
У період з 03 листопада по 05 грудня 2025 року студенти четвертого курсу, які навчаються за освітньою програмою “Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота”, проходили виробничу практику у закладах загальної середньої освіти міста Кропивницький та Кіровоградської області. Базами практики для студентів-географів в місті Кропивницький стали КЗ "Ліцей "Європейська освіта" Кропивницької міської ради", КЗ "Ліцей "Центральний" Кропивницької міської ради", КЗ "Ліцей "Лідер" Кропивницької міської ради", КЗ "Преображенська гімназія Кропивницької міської ради".
Практика мала на меті підготовку студентів до виконання основних функцій педагогічної діяльності вчителя географії в школі та виховання особистості майбутнього вчителя. Студенти проводили уроки географії, позакласну та виховну роботу в класі, до якого були прикріплені на період практики.
Методичне керівництво практикою здійснювали:
- методисти з географії - доценти Маслова Н. М., Зарубіна А. В., Сільченко Ю. Ю., Онойко Ю. Ю.;
- методист з педагогіки — професор Філоненко О. В.;
- методист з психології — доцент Ржевська-Штефан З. О.
На звітній конференції студенти представили результати своєї науково-дослідницької роботи під час практики у формі доповідей з презентаціями. Тематика доповідей була досить різноманітною:
- Специфіка роботи з кліповим мисленням у учнів 6 класу на уроках географії (Камʼяна В.).
- Застосування методу перевернутого класу, чек-листів та платформи IZZI на уроках задля перевірки знань учнів з географії (Панфіл А.).
- Ефективність використання платформи WAYGROUND для перевірки і оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках географії (Остра М.).
- Використання дидактичних ігор при вивченні шкільного курсу географії (Гучек Д.).
- Особливості виховної роботи в 7 класі (Дерман О.).
- Переваги та недоліки використання Google Classroom в освітньому процесі (Абрамець К.).
- Аналіз ефективності впровадження активних методів навчання у 6 класі з урахуванням підліткової мотивації (Жуков Н.).
- Вивчення досвіду класного керівника в роботі з 7 класом (Козубенко Д.)
- Використання інтерактивних карт на уроках географії (Кульбаба Д.)
- Інтерактивні прийоми навчання з географії як засіб формування екологічної свідомості учнів (Павлова К.) тощо.
Захід пройшов в форматі активного обговорення, обміну враженнями від практики та першим досвідом професійної діяльності.
На завершальному етапі конференції слово взяли методисти з практики, які надали аналіз проведеної студентами роботи, чітко виокремивши позитивні моменти та недоліки, надали рекомендації щодо усунення виявлених недоліків.



