Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
istfak_logo

Факультет історії, бізнес-освіти та права

Ржевська-Штефан Злата Олександрівна

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри 

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 1997 р. Спеціальність: англійська мова і література. Кваліфікація: магістр філології

Напрями наукової та професійної діяльності: загальна психологія, педагогічна та вікова психологія, мотивація учбової діяльності, самосвідомість особистості, життєстійкість особистості.

Тема кандидатської дисертації: «Формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів в процесі професійної підготовки» (2008 р.)

ORCID iD: ZlataRzhevska-Shtefan

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0721-4365

Профілі: Web of ScienceGoogle Scholar

Дисципліни, які викладає: Психологія, Психологія за професійним спрямуванням, Особистість і соціальному світі

Основні публікації:

Монографія:

Rzhevska-Shtefan Zlata. Features of the first year students' academic motivation at pedagogical university // The scientific paradigm in the context of technological development and social change. Scientific monograph. - Publishing House “Baltija Publishing”, Riga, Latvia, 2023. - P.230-264. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-297-5

http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/317

Посібники:

  1. Ржевська-Штефан З. О. Основи психологічних наук. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів педагогічного ЗВО. Навчальний посібник. Видання друге, перероблене й доповнене. - Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019. - 388с. (у співавторстві з Л.В. Клочек, І.Л.Уличним).

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus Web of Science Core Collection:

1. Liliia Klochek, Zlata Rzhevska-Shtefan, Sergiy Melnychuk, Olena Blyzniukova, Anzhela Gelbak, Iryna Mankovska. Developing prospective teachers' reflexivity in the process of professional training. AdAlta-journal of interdisciplinary research, Volume 11. Issue 02. Special XXI August, 2021 P. 204-208. https://webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000701349900035 (Web of Science)

2. Zlata Rzhevska-Shtefan. Future psychologists experiencing the crisis of professional self-determination: features of motivational sphere. Advanced Education, 2018, Vol. 5 Issue 10, P. 21–26. DOI: https://doi.org/10.20535/2410-8286.115903 (Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях України:

1. Ржевська-Штефан З.О. Впевненість у виборі фаху та мотивація учбово-професійної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Теоретичні і прикладні проблеми психології. – Сєвєродонецк. №1(48), 2019. – С.208-216. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Tippp_2019_1_24

2. Ржевська-Штефан З.О. Самоповага як мотив учбової діяльності студента //Наукові записки. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка/ Випуск 178. – Серія: Педагогічні науки. 2019. – С.158-162.

https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/35/25

3. Ржевська-Штефан З.О. Мотивація учбової діяльності студентів першого курсу педагогічного університету. Наука і освіта. – науково практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені Л.Д. Ушинського, №3. – 2020. – 79-84. https://doi.org/10.24195/2414-4665-2020-3-11

https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2020/3_2020/11.pdf

4. Ржевська-Штефан З.О.  Особливості мотивації студентів-першокурсників в умовах дистанційного карантинного навчання. Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 12. Психологія, випуск 14 (59). - 2021, p.80-89.

https://sj.npu.edu.ua/index.php/pn/article/view/1094/913https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2021.14(59).09

5. Ржевська-Штефан З.О. Особливості учбової мотивації студентів в умовах дистанційного навчання //Наукові записки ЦДПУ імені В. Винниченка. - Серія: Педагогічні науки Випуск 196, 2021. – С. 151-156 https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/898/829https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-151-156

6. Ржевська-Штефан З.О. Життєстійкість особистості та дисфункціональні переконання юнаків. Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 12. Психологія, випуск 21 (66). - 2023

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись