Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Про результати роботи державної атестаційної комісії другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми: Психологія (Практична психологія)

Відповідно до Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах (наказ Міністерства освіти України від 02.06.1993 р. № 161) до державної атестації у 2023 році за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» було допущено 20 студентів заочної форми навчання, що виконали всі вимоги навчального плану (наказ ректора про допуск до складання державної атестації студентів № 74-ст від 8 червня 2023 року).

ДАК працювала з 19 по 27 червня 2023 року. За  час роботи було проведено 4 засідання у складі доктора психологічних наук, професора Поповича І. С., доктора психологічних наук, професора Гейко Є.В., кандидата психологічних наук, доцента, старшого викладача Мамчур І.В., кандидата психологічних наук, доцента Радул І.Г.

З 19 по 20 червня студенти групи ПП 21 мзп складали державний кваліфікаційний екзамен «Теоретичні основи та технології роботи практичного психолога».

Відповіді студентів на кваліфікаційному екзамені засвідчили, що підготовка фахівців спеціальності 053 Психологія відповідає вимогам, які пред’являються до підготовки фахівців такого рівня. Випускники продемонстрували достатнє володіння як теоретичним матеріалом так і практичними уміннями з теоретичних основ та технологій роботи практичного психолога.

26 і 27 червня студенти групи ПП 21 мзп захищали кваліфікаційні роботи з дисциплін професійної підготовки за такою тематикою:

  1. Психологічні особливості корекції ПТСР наслідків засобами арт-терапії.
  2. Психологічні особливості релігії особистості Свідків Єгови.
  3. Асертивна поведінка у становленні майбутніх психологів.
  4. Корекція та профілактика розладів харчової поведінки.
  5. Вплив інформаційно-комунікативних засобів на дітей дошкільного віку.
  6. Розвиток духовного потенціалу у підлітковому віці.
  7. Вплив інтернет-середовища на формування особистості в молодшому шкільному віці.
  8. Психологічні особливості сенсорної інтеграції дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку.
  9. Вплив комунікативної компетентності на соціальний статус у підлітковому віці.
  10. Соціально-психологічні чинники резистентності до емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів.
  11. Соціально-психологічні особливості формування асертивної поведінки у професійному становленні майбутніх психологів.
  12. Особливості самовираження старшокласників через участь у програмі «Дебати».
  13. Передумови особистісної психокорекції у ранньому юнацькому віці.
  14. Гендерні стереотипи в структурі професійної діяльності агрономів.
  15. Допомога клієнтам з вадами саморегуляції: психологічна корекція засобами мистецтва.
  16. Психологічна профілактика посттравматичних стресових розладів в учасників військових дій.
  17. Особливості першої психологічної допомоги в кризовій ситуації.
  18. Розвиток і корекція емоційного інтелекту підлітків.
  19. Психологічний аналіз тривожності підлітків в умовах воєнного стану.
  20. Психотерапія та профілактика неврозів особистості у воєнний час.

На державну  атестацію з захисту кваліфікаційних робіт були підготовлені наукові дослідження здобувачами, які дозволили виявити рівень володіння випускниками теоретико-методологічними та методичними основами організації психологічного дослідження, обґрунтування провідних концептуальних положень дослідження, умінь отримання та опрацювання емпіричних даних, здійснення психологічного аналізу одержаних результатів й підведення підсумків та надання психологічних рекомендацій учасникам психологічного експерименту.

 Магістранти виявили досить високий рівень теоретичних знань та практичних умінь. Студентки Чумаченко В. В. (науковий керівник доцент Міненко О.О.), Донцова І. В. (науковий керівник професор Гейко Є. В.), Жаботенко К. К. (науковий керівник доцент Галушко Л.Я.), Змеул Я. О. (науковий керівник доцент Мельничук І.Я.),  Радченко Л. В. (науковий керівник доцент Радул І. Г.), Кулешина Є. А. (науковий керівник доцент Радул І.Г.) , Богачевська А. В. (науковий керівник професор Гейко Є.В.)  на високому рівні представили результати наукових досліджень, продемонстрували сформовану наукову культуру, глибоке розуміння теоретичних основ, концептуальних положень, наукових підходів щодо поставленої проблеми, уміння якісно опрацьовувати емпіричні дані й об’єктивно їх інтерпретувати. Кваліфікаційні роботи зазначених студентів було оцінено атестаційною комісією найвищими балами (відмінно 100 А).

За результатами державного кваліфікаційного екзамену з теоретичних основ та технологій роботи практичного психолога і захисту кваліфікаційних робіт комісія присвоїла випускникам, що успішно пройшли державну атестацію, кваліфікацію «Магістр психології. Практичний психолог» та ухвалила видати дипломи з відзнакою 9 магістрам і 11 магістрам установленого зразка.

Матеріал підготувала к. пс. н., старший викладач кафедри психології та соціальної роботи Мамчур І. В.