Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

Співпраця з ДНЗ №22 «Оленка» в межах марафону «Відкрите дошкілля»

Співпраця з ДНЗ №22 «Оленка» в межах марафону «Відкрите дошкілля»

У межах марафону «Відкрите дошкілля» відвідали дошкільний навчальний заклад №22 «Оленка» для дітей з вадами опорно-рухового апарату. Колектив закладу зустрів із надзвичайною щирістю та професійністю, подарувавши відчуття тепла й довіри, яке залишиться в пам’яті надовго.

Вихователі закладу – справжні фахівці, які щоденно поєднують любов до дітей, педагогічну майстерність і креативність. Гості мали можливість побачити елементи реабілітаційного заняття, відчути особливу атмосферу музичної діяльності: ознайомлення дітей із нотами, гру на інструментах (маракасах, бумбоксах, дзвіночках). Особливе враження справили музикограма та музична партитура – інноваційні форми роботи, що відкривають дітям двері у світ гармонії й творчості.

У STEM-лабораторії ми стали свідками захопливих дослідів із кольорами, лимонною кислотою та содою, які діти виконували з натхненням і цікавістю. Вражали і власноруч створені вихователями наочні засоби – справжні витвори педагогічного мистецтва, серед яких особливо запам’яталася креативна рибка фугу.

Надзвичайно теплою була зустріч у народознавчій кімнаті, ознайомлювали з лікарськими рослинами, куштували різні чаї – з малиною, липою, м’ятою, відчувалисмак традиційної української культури та турботу про здоров’я.

Особливо цінним стало те, що в усіх активностях брали участь не лише діти, а й батьки та гості з Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка. Така спільна взаємодія створила неповторну атмосферу єдності, підтримки та довіри.

Висловлюємо щиру вдячність педагогічному колективу ДНЗ №22 «Оленка» за теплий прийом, професіоналізм, відкритість і любов до дітей. Ваш приклад надихає, дарує віру у силу дошкільної освіти та підтверджує, що серце українського вихователя завжди відкрите для добра й творчості.

Інформацію підготувала доцент Т. Прибора

{gallery}news_2025/pedfak/09/02-09-12-00{gallery}