Волонтерський рух студентів-художників у часи війни – це унікальний феномен, що виник в Україні під час збройного конфлікту. Це розповідь про роль майбутніх митців у підтримці та піднесенні духу народу, який переживає трагічні часи війни.
Read more ...
Захист курсових робіт з образотворчого, музичного мистецтв та хореографії на ІІІ курсі – це важливий етап у навчанні студентів, який демонструє їхні знання, навички та творчий потенціал.
Важливою складовою авторського курсу професора Единбурського університету Найджела Осборна, запропонованого здобувачам освіти зі спеціальностей «014 Середня освіта (Музичне мистецтво)», «014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)», «023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», «024 Хореографія», «053 Психологія» у межах міжнародної об’єднаної програми «Арт-комунікації та травмоінформована допомога через мистецтво», є практична реалізація набутих знань, розумінь і способів дій у квазіпрофесійній діяльності. Тож під час щомісячних тренінгів професора відбувалося поступове залучення студентів до співтворчості з дітьми, однією із форм якого, за бажанням вихованців музичної школи № 2, стало створення мюзиклу «Як монстри Рутенію рятували». Головним завданням спільного творення з дітьми, стало набуття студентами досвіду арт-комунікаційної взаємодії з дитячою аудиторією різнорівневої музичної підготовки, концентруючись на процесі, а не на результаті.
Відповідно до встановленого розкладу регулярних лекцій у поточному навчальному році за оновленою програмою «Арт-комунікації та травмоінформована допомога» на кафедру мистецької освіти завітав професор Единбурзького університету Найджел Осборн. Цього разу діяльність студентів здебільшого була зосереджена на практичній роботі з учнями музичної школи № 2. Розпочалася робота в неділю із генеральної репетиції мюзиклу.
Протягом квітня-травня 2024 р. у межах міжнародної програми «Арт-комунікації та травмоінформована допомога», що реалізується протягом поточного навчального року у ЦДУ ім. В. Винниченка, провідні британські науковці та практики прочитали курс лекцій з травмоінформованої допомоги через мистецтво для бакалаврів і магістрантів за освітньо-професійними програмами: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво); 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво); 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація; 024 Хореографія; 053 Психологія. Ці лекції навчать студентів мистецтва та психології, як допомагати дітям та дорослим під час війни, долати посттравматичний стрес і відновлювати психічне здоров’я.