Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Руденко Тетяна Володимирівна

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2004 р. Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія. Кваліфікація: вчитель хімії, біології, основ екології основної і старшої школи;

Національний фармацевтичний університет, м. Харків, 2006 р. Спеціальність: Фармація. Кваліфікація: провізор.

Аспірантура Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2008 р. Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти

Напрям наукової та професійної діяльності: формування валеологічної культури майбутніх учителів і їх готовність до виховання здорового способу життя молодого покоління.

Кандидатська дисертація: Формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до виховання в учнів здорового способу життя (2012 р.)

Транслітерація імені: Tetiana Rudenko

ORCID iD: 0000-0002-4758-1389

Профілі: Google ScholarWeb of Science

Відзнаки:

  • грамоти університету (2012 р.);
  • почесна грамота (2019 р.)

Викладає наступні дисципліни: «Вікова фізіологія та валеологія», «Анатомія і фізіологія з основами генетики», «Анатомія, фізіологія та патологія дітей із основами генетики та валеології», «Теорія та методика фізичного виховання та валеологічної освіти», «Вікова фізіологія, валеологія та основи медичних знань», «Основи медичних знань в галузі спеціальної освіти», «Основи анатомії і фізіології нервової системи».

Публікації: автор понад 70 публікацій (з них понад 50 наукових та 11 навчально-методичного характеру, у тому числі 49 наукових праць, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях), в т.ч. 1 публікація в періодичному виданні, яке включене до наукометричної бази Web of Science.

Основні публікації

Навчально-методичні посібники:

  1. Руденко Т.В. Вікова фізіологія та валеологія. Навчально-методичний посібник з питань проведення практичних і самостійних робіт для студентів вищих навчальних закладів. – Кіровоград, 2016. – 91 с.
  2. Руденко Т.В. Практикум з вікової фізіології та валеології. Навчально-методичний посібник з питань проведення практичних і самостійних робіт. – Кропивницький, 2017. – 104 с. (5,0 д.а.)
  3. Руденко Т.В. Практикум з вікової фізіології та валеології. Навчально-методичний посібник з питань проведення практичних і самостійних робіт. – 2-ге вид., перероб. – Харків, 2018. – 92 с. (4,86 д.а.)
  4. Руденко Т.В. Лабораторний практикум з вікової фізіології та валеології. Навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт. – Кропивницький, 2019. – 36 с. (1,8 д.а.)
  5. Руденко Т.В. Основи вікової фізіології та валеології. Навчально-методичне видання. – Харків, 2019. – 172 с. (8,8 д.а.)

Наукові публікації, що входять до міжнародних наукометричних баз даних Web of Science, Copernicus

  1. Величко С.П., Руденко Т.В. Застосування хмарних сервісів Google для моніторингу й оцінювання здорового способу життя студентів // Інформаційні технології і засоби навчання, 2019, Том 74, № 6. – С. 96-110. Web of Science
  2. Руденко Т.В. Формування валеологічного світогляду у першокурсників до та після введення шкільного предмета «Основи здоров’я» // Наукові записки / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 199. – Серія: Педагогічні науки.– Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 150-153.

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Руденко Т.В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні фізіології та валеології в педагогічному ВНЗ // Наукові записки / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 169. – Серія: Педагогічні науки.– Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 120-124. (0,4 д.а.)
  2. Руденко Т.В. Формування культури здоров’я у дітей початкових класів з нервово-психічними відхиленнями в умовах інклюзивної освіти // Наукові записки / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 174. – Серія: Педагогічні науки.– Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 173-178. (0,6 д.а.)
  3. Руденко Т.В. Вивчення рівнів фізичного здоров’я студентів і їхньої готовності до ведення здорового способу життя // Наукові записки. – Випуск 13. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький, 2020. – С.123-133. (0,6 д.а.)