Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Про педагогічну практику студентів 25-ої групи

Основна мета проведення педагогічної практики на передвипускному курсі полягала у формуванні професійно значущих організаційно-методичних навичок та умінь студентів при проведенні ними уроків математики та позакласних заходів з предмету у початкових класах.

Під час підготовки до залікового уроку, його організації та проведенні студенти показали знання теоретичних засад викладання початкового курсу математики, уміння застосовувати сучасні методи навчання математики, що відповідають цілям та змістовим лініям освітньої галузі «Математики» Державного стандарту початкової загальної освіти, добирати засоби наочності і використовувати різні форми управління навчальним процесом.

Знання теоретичних основ методики викладання математики у початкових класах показали студенти Буц О. О., Кругляк А. О., Субота Л., Оришка Н. В.

У викладанні математичного матеріалу учням початкових класів студенти дотримувалися дидактичних принципів, а саме: послідовності – Кругляк А. О., Оришка Н. В., Козачок Є. Ю., доступності – Буц О. О., Чирченко К. М., Кучура Ю. П.

Раціонально розподілили час на уроці студенти Буц О. О., Кругляк А. О., Субота Л., Оришка Н. В. Різноманітні форми роботи на уроці використовували студенти Кучура Ю. П., Чирченко К. м., Козачок Є. Ю., Субота Л., Оришка Н. В. Ефективно використали можливості ігрових моментів студенти Піліпішина О. м., Чирченко К. М., Козачок Є. Ю., Хомич Я. К., Субота Л., Оришка Н. В. Високий рівень культури математичної мови та культури записів показали студенти Буц О. О., Кругляк А. О., Субота Л., Оришка Н. В. Методично обрунтовано та процесуально доцільно були використані різні засоби наочності студентами Кругляк А. О., Піліпішиною О. М., Козачок Є. Ю., Оришкою Н. В.

Так, студенти Буц О. О. та Кругляк А. О., проводячи уроки математики у 1-А класі СШ № 26 на тему «Таблиці додавання та віднімання у межах 20», зуміли підпорядкувати зміст, методи та форми роботи конкретним цілям навчання, спланувати роботу на уроці таким чином, що були досягнуті продуктивні навчальні результати. Так, студентка Субота Л., розкриваючи тему „Компоненти дії ділення» у 2-Б класі, використала активні методи навчання учнів: математичний диктант, роботу з таблицею, опорною схемою для ознайомлення та закріплення нової для учнів теми. Студентка Оришка Н. В. при викладанні теми „Ділення з остачею основну увагу приділила теоретичному обрунтуванню випадків ділення трицифрового числа на двоцифрове, коли є остача, детально розглянула випадки утворення першого неповного діленого та кількості цифр у частці, приділила увагу алгоритмічній культурі учнів та математичній мові учнів, підвела підсумки вивчення нового матеріалу.

Студентки Кучура Ю. П. та Чирченко К. М., проводячи уроки відповідно у 2-А та 2-Б класах з теми „Складання таблиці ділення на 2», дотримувалася чіткої послідовності у роботі над новим матеріалом, продуктивно використала проблемний виклад для складання таблиці ділення на 2 з опорою на знання таблиці множення числа 2 та зв’язку дій множення і ділення.

Вчителі ЗОШ № 26 м. Кіровограда, на базі якої проходили педагогічну практику студенти групи 25, дали позитивну оцінку роботі студентів.

В цілому, всі студенти відповідально підійшли до проходження педагогічної практики та виконання завдань з методики викладання математики.

Матеріали підготувала методист з методики викладання математики у початкових класах, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методик дошкільної та початкової освіти Фадєєва Т. О.