Круглий стіл у ЦДУ: перспективи розвитку дошкільної освіти
У Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка з ініціативи кафедри дошкільної та початкової освіти й за сприяння Департаменту освіти та науки Кіровоградської ОВА, Управління освіти Кропивницької міської ради та Асоціації працівників дошкільної освіти відбувся круглий стіл на тему «Перспективи розвитку дошкілля в умовах реформ освіти».
Учасники обговорили проблеми в галузі дошкільної освіти, прагнули знайти ефективні рішення, актуалізували питання підвищення рівня професійної кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти. Також окреслили шляхи організації освітньо-розвивального середовища закладів дошкільної освіти відповідно до нових освітніх стандартів та викликів сьогодення, що є першим важливим етапом виховання молодого покоління.
У процесі дискусії представники адміністрацій, викладачі кафедр ЦДУ та КОІППО, представники громадських організацій, керівники державних та приватних закладів дошкільної освіти обмінялися думками, ідеями, досвідом і пропозиціями. Зокрема, порушено питання створення позитивного іміджу закладу дошкільної освіти та підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів у галузі дошкільної освіти.
Спільними зусиллями схвалено такі рішення для вдосконалення організації дошкільної освіти:
- оптимізувати партнерську комунікацію з батьками, педагогами й керівниками дошкілля;
- створити спільну онлайн-платформу для активного інформаційного супроводу діяльності закладів дошкільної освіти;
- налагодити системну роботу з представниками масмедіа.
Дякуємо усім учасникам заходу, зокрема: Соболю Є., Янкул С., Кумпан С., Омельяненко Н., Бабіч Н., Галеті Я., Гагаріній Н., Давидченко В., Діброві С., Ткаченко О., Блакитній А., Зайцевій С., Клепацькій О., Лановій М., Почці К., Ружиній Н., Котелянець Н., Приборі Т., Котелянець Ю., Андросовій Н., Ляшенко Р., Кіндей Л., Цукановій Н., Брояковській Н., Горбуші В., Чумак А., Крицькій Л., Тарасенко Н., Каспаровій О.
Сподіваємося на конструктивну співпрацю в розв’язанні нагальних проблем дошкільної освіти.