V Міжнародна науково-практична конференція «Нова українська школа: результати та перспективи»
На запрошення нашого партнера Маріупольського державного університету викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти взяли участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «Нова українська школа: результати та перспективи» на платформі Zoom.
На пленарному засіданні розглядались такі теми:
Тема: Українська освіта в умовах викликів
Леніна Задорожна-Княгницька, доктор педагогічних наук, професор, декан психолого-педагогічного факультету Маріупольського державного університету (Україна)
Тема: Освітня проєктна діяльність на засадах НУШ
Тамара Пушкарьова, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України країни, керівник відділу проєктної діяльності ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна)
Тема: Організація освітнього процесу для дітей української діаспори: досвід Данії та Нідерландів
Наталя Пахальчук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти ВДПУ ім.Михайла Коцюбинського, вчитель-методист Української школи «Родовід» (м.Копенгаген, Данія)
Тема: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в міжкультурному освітньому просторі: регіональний аспект
Тетяна Молнар, доктор педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету (Україна)
Тема: Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи над картинами
Ольга Комаз, кандидат педагогічних наук, старший викладач Лінгвістичного центру Стамбульського університету (Стамбул, Туреччина)
Тема: Актуальність тьюторингу та практики його реалізації
Тетяна Швець, кандидат педагогічних наук, докторант кафедри педагогіки Українського державного університету ім. Михайла Драгоманова, директор програм International Academy of Tutoring, сертифікований в Collegium Wratislaviense тьютор ІІ ступеня, супервізор тьюторів (Україна)
Тема: Умови залучення вчителів до впровадження інновацій в освіті
Олена Ганенко, експерт в галузі освітніх технологий, куратор з адаптації українських учнів у Вянтській гімназії (Ventos gimnazija, Lietuvos Respublika)
На секційних засіданнях:
Секція №1
1. Демченко Юлія Миколаївна кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Загальноєвропейські тенденції математичної освіти, їх інтеграція в систему дошкільної та початкової освіти України.
Секція №3
1. Баранюк Ірина Григорівна, кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Принцип партнерства в роботі з формування самостійності учнів початкової школи
Секція №4
1. Жигора Ірина Валеріївна, кандидатка філологічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Формування комунікативної компетентності дошкільників в умовах наступності та перспективності навчання
2. Мартін Аліна Миколаївна кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Забезпечення наступності у формуванні природничих знань дошкільників та молодших школярів
Секція №5
1. Кравцова Тетяна Олександрівна, кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри педагогіки та спеціальної освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Секція №6
1. Радул Ольга Сергіївна докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, Максимова Олена Олегівна директор КЗ «Ліцей «Муніципальний колегіум»
Тенденції реформування педагогічної освіти в зарубіжних країнах.
2. Котелянець Наталка Валеріївна доктора педагогічних наук, професора кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Засоби соціально- емоційного навчання учнів початкової школи
3. Андросова Наталя Миколаївна,кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Організація дозвілля дітей у співдії зі громадськими просторами.
4. Єлдінова Світлана Миколаївна кандидатка філологічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Формування соціальних умінь дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
5. Прибора Тетяна Олександрівна кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Формуванні емоційного інтелекту учнів початкової школи медіазасобами
Секція №7
1. Довга Тетяна Яківна докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Розвиток іміджевої компетентності майбутнього педагога в позааудиторній діяльності ЗВО
2. Котелянець Юлія Сергіївна, докторка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Сучасні підходи до вивчення іноземної мови в НУШ
3. Нікітіна Олена Олександрівна кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Європейські принципи вдосконалення навчання і викладання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи.
4. Цуканова Наталія Миколаївна кандидатка педагогічних наук, доцентка, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх педагогів для Нової української школи
5. Горська Олена Олександрівна кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до впровадження інтерактивних технологій на уроках української мови та літературного читання в НУШ.
Секція №8
1. Кіндей Леся Григорівна, кандидатка філологічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Психолінгвістичні аспекти розвитку мовленнєвих умінь учнів початкової школи
2. Вдовенко Вікторія Віталіївна кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка
Формування критичного мислення молодших школярів при вивченні інформатики
Інформацію підготувала доцент Тетяна Прибора