Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого магістерського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта
З 27 листопада по 6 грудня 2023 року відбувалося обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» другого магістерського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта в очному та дистанційному форматі.
27.11.2023 студенти І - ІІ курсу магістратури денної і заочної форм навчання обговорили особливості програми, визначили її переваги і недоліки. Серед студентів було обрано студентів 1 курсу магістерського рівня Болотову О. В., Горіну А. І., які виступили із пропозиціями на загальному обговоренні 6.12.2023. Зорема, вони просили приділити більше уваги у ОП ігровій діяльності при підготовки дітей раннього і дошкільного віку.
28.11.2023 було обговорення освітньої програми між проєктною групою та групою забезпечення. Викладачі, що входять до групи забезпечення висловили свої побажання щодо покращення освітніх компонентів програми, зокрема укрупнення виробничих практик.
30.11.2023 – 5.12.2023 гарант програми зустрічався з директорами закладів щодо їхніх пропозицій щодо удосконалення компонентів і проведення практик у закладах.
5.12.2023 – відбулося обговорення програми з Мацук Л. О. кандидатом педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Вона зауважила на важливих аспектах, зокрема відображенні у ОП трудових навичок із «Професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти», необхідності прибрати кваліфікацію викладач закладу дошкільної освіти.
5.12.2023 – відбулося обговорення програми з Мацук Л. О. кандидатом педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
06.12.2023 відбулось підсумкове обговорення програми з експертами закладів вищої освіти України, зокрема
Крутій К. Л. – доктором педагогічних наук, професором кафедри дошкільної педагогіки Маріупольського державного університету. Наголосила на необхідності перегляду назв освітніх компонентів, зокрема замінити компонент «Актуальні проблеми сучасного дитинства» на «Інноваційні технології дошкільної освіти в Євросоюзі та України», Змінити назву компоненту «технології лінгводидактичного розвитку дітей» на «Технології навчання мови та розвитку мовлення дітей дошкільного віку», «Методику розвитку діяльності в мультикультурному середовищі ЗДО» на «Методику розвитку діяльності в міжкультурному просторі ЗДО», «Менеджмент у галузі освіти» на «Менеджмент у галузі дошкільної освіти»
Гнізділовою О. А. – доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри дошкільної освіти. Збільшення кількості годин на підготовку і написання магістерських робіт.
Пасічніченко А. В кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри дошкільної освіти (гарантом програми Дошкільна освіта ) Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Наголосила на необхідності прибрати кваліфікацію викладач закладу дошкільної освіти.
Ковалевською Н. В. кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Зауважила на необхідності перегляду назв виробничих практик.
Вільхова О. Г. кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри дошкільної освіти (гарант освітньої програми Дошкільна освіта) Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Запитала про доцільність назв навчальних практик на магістерському рівні.
Карапузовою І. В. кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Зауважила на необхідності перегляду назв виробничих практик.
Бутенко В. Г. кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри дошкільної та початкової освіти Сумського державного університету імені Антона Семеновича Макаренко. Зауважила на необхідності необхідності прибрати кваліфікацію викладач закладу дошкільної освіти.
Директор ЗДО:
Ружина Н. В – Директором Дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) № 31 «Берізка». Зауважила на необхідності перегляду завдань до виробничих практик.
Методист:
Костенко Н. В. – методист дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) компенсуючого типу для дітей із вадами опорно-рухового апарату № 22 «Оленка».
Студенти
Болотову О. В. – студентка І курсу магістратури спеціальності 012 Дошкільна освіта. Зауважила, що було непогано якби збільшили кількість годин на виробничу практику.
Горіну А. І. – студентка І курсу магістратури спеціальності 012 Дошкільна освіта. Попросила «Збільшити кількість годин на підготовку магістерської роботи»
Інформацію підготувала доцент Тетяна Прибора