Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Музикотерапія як складова арт-комунікаційної взаємодії майбутніх вчителів музичного мистецтва у практичній професійній діяльності

Музикотерапія як складова арт-комунікаційної взаємодії майбутніх вчителів музичного мистецтва у практичній професійній діяльності

Студенти й викладачі музичного  відділення кафедри мистецької освіти прийняли участь у потужному дводенному семінарі з використання музикотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, що відбувався у рамках міжнародного проєкту "Art therapy force",  в якому здійснюється співпраця з професором Единбурського університету Н. Осборном (Шотландія) за програмою «Мистецтво та комунікації», спрямованою на підготовку вчителів музичного мистецтва до застосування арт-комунікацій у майбутній професійній діяльності.

Семінар проводився музикотерапевткою та психологинею Мариною Сльот, яка є дипломованим корекційним музичним педагогом, Орф-педагогом, педагогом раннього розвитку, членкинею Орф Шульверк Асоцiацiï Украïни, Асоцiацiї музикотерапевтiв Украïни (АМУ), має сертифікацію з музикотерапії Віденського інституту музикотерапії.

У перший день фахівчиня провела музичне заняття "Почуй-відчуй" з дітьми з особливими потребами міського центру реабілітації, у ході якого наші студенти мали змогу долучитися безпосередньо до процесу роботи з дітьми, що безсумнівно є особливо цінним для них задля відчуття й усвідомлення специфіки арт-комунікаційної взаємодії з такими дітками. Після заняття відбулося розширене обговорення проведеного заняття з М. Сльот, викладачами та студентами,  результати якого стали черговим підтвердженням того, що питання розширення меж професійної діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва через набуття здатності до арт-комунікаційної взаємодії з дітьми і дорослими є дійсно на часі.

Наступного дня, під час проведення Мариною Сльот майстер-класу з використання музикотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами «Про контакт», для вчителів мистецької освіти загальноосвітніх шкіл, педагогів закладів позашкільної освіти, психологів, соціальних та корекційних педагогів, у змішаному форматі до заходу підключилися значно більше студентів і викладачів як кафедри мистецької освіти, так і кафедри психології, котрі дотичні до програми Найджела Осборна «Мистецька освіта і комунікації», наступний лекційно-тренінговий курс відбудеться 19-20 лютого у ЦДУ ім. В. Винниченка.

 проф. Алла Растригіна