Академічна доброчесність: фундамент майбутньої юридичної кар’єри
Студенти 1 курсу освітньої програми Право першого (бакалаврського) рівня вищої освіти долучились до заходу Українського католицького університету з промоції академічної доброчесності «Як себе зорганізувати, щоб випадково не наплагіатити? Самоменеджмент для тих, хто навчається»
Зустріч-розмова з лікарем-психологом, керівником магістерської програми в УКУ «Клінічна психологія з основами КПТ», завідувачем кафедри клінічної психології Олександром Аврамчуком була спрямована на розгляд таких питань:
- що таке академічна доброчесність із погляду психології;
- як змотивовати себе бути доброчесними і вбудувати це у життєві цінності;
- інструменти самоменеджменту, які допоможуть організуватися в процесі навчання, і легко, а основне — чесно, досягнути успішного результату.
Академічна доброчесність є фундаментом для майбутніх юристів з кількох вагомих причин:
- По-перше, юристи працюють у сфері, де довіра є ключовим фактором. Академічна доброчесність закладає основи для розвитку професійної етики, вчить відповідальності за свої слова і вчинки, а також поваги до інтелектуальної власності інших.
- По-друге, під час навчання юристи стикаються з великим обсягом інформації, яку необхідно аналізувати та оцінювати. Академічна доброчесність вимагає від студентів розвивати критичне мислення, здатність самостійно доходити висновків і аргументувати свою позицію.
- По-третє, юристи постійно працюють з документами, законами. Академічна доброчесність вчить їх дотримуватися правил цитування, посилань на джерела та уникати плагіату, що є невід’ємною частиною професійної діяльності юриста.
- По-четверте, дотримання академічної доброчесності сприяє розвитку таких особистісних якостей, як чесність, відповідальність, самодисципліна та повага до інших.
Інформацію підготувала доцент кафедри права та правоохоронної діяльності Катерина Трошкіна