Педагогічна практика
Щороку навесні студенти спеціальності «Середня освіта (Історія)» проходять педагогічну практику. У непростих умовах останнім часом вона проходить. Практиканти освоюють як очну, так і змішану форму навчання.
Уроки історії та правознавства, виховні години, позакласні заходи, екскурсії та консультації – усе це за доволі короткий період наповнило життя новим змістом. Непроста, виявляється, робота вчителя. Випробування в умовах напруженого навчально-виховного процесу школи для більшості студентів стало перевіркою на компетентність та готовність до педагогічної діяльності.
Шість тижнів пролетіли непомітно. І вже так непросто розставатися із учнями, психологію та темперамент яких зрозумів, пізнавальні можливості вивчив та налаштувався на спільні інтереси. Запам’ятаються назавжди перші уроки – дещо несміливі, з тремтінням голосу і бажанням розповісти так багато, реалізувати побільше нових методів і підходів.
Проведення виховних та позакласних заходів, виявляється, не так важко організувати, а отримуєш величезний сплеск емоцій, зацікавлення та виховний ефект. Більшість таких заходів практиканти проводили на патріотичну тематику, сприяючи національно-культурному вихованню підростаючого покоління. Спілкування із вчителем – чи не найважливіша складова практики. Щирі поради, коректні зауваження, допомога у будь-якій ситуації, а головне, ставлення як до колеги – це так важливо для початківця. Виробнича практика гартує, переконує у правильності вибору професії.
Отож, можна сказати, студенти отримали потужну «підзарядку» енергією школи, якої вистачить і на останній короткий семестр і на державну атестацію та вступ до магістратури. Нехай щастить!