Результати опитування здобувачів першого (бакаклаврського) рівня вищої освіти освітньої програми "Середня освіта (Олігофренопедагогіка і логопедія)" щодо якості освітньої діяльності при вивченні дисциплін (проведено 2-4.04.2024 р.)
Анатомія, фізіологія та патологія дітей із основами генетики та валеології
Вибрані питання корекційної психопедагогіки (вибіркова)
Вікова фізіологія та здоров’я дітей і підлітків
Вступ до спеціальності «Спеціальна освіта»
Диференційоване викладання в інклюзивному класі
Інклюзія і гендерна рівність в освіті (вибіркова)
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку (вибіркова)
Методика навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами (вибіркова)
Невропсихопатологія та клініка інтелектуальних порушень
Організація інклюзивної освіти_проблеми та перспективи (вибіркова)
Організація процесу соціальної адаптації осіб із інтелектуальними порушеннями
Основи медичних знань в галузі спеціальної освіти
Основи науково-педагогічних досліджень в спеціальній освіті
Основи теорії і методики виховної роботи у спеціальній школі
Основи теорії та методики виховної роботи з дітьми із психофізичними порушеннями
Психолого-педагогічна діагностика та відбір у спеціальні (інклюзивні) заклади
Сімейне виховання дітей з інтелектуальною недостатністю (вибіркова)
Спеціальна методика історії та курсу «Я у світі»
Спеціальна методика соціально-побутового орієнтування
Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти дітей з інтелектуальними порушеннями