Пропозиції стейкхолдерів
Взаємодія зі стейкхолдерами
Стейкхолдери – зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес в освітній діяльності університету, тобто певною мірою залежать від неї або можуть на неї впливати.
Зокрема, до стейкхолдерів університету належать: роботодавці; здобувачі вищої освіти (студенти, аспіранти, докторанти), майбутні вступники та їх батьки; науково-педагогічні працівники та навчально-допоміжний персонал університету; тощо.
Розробка, перегляд та оновлення освітніх програм
Участь у розробці освітніх програм беруть:
- гарант освітньої програми;
- група забезпечення спеціальності;
- роботодавці;
- студенти.
З метою оновлення освітніх програм університет:
- проводить опитування роботодавців, випускників та студентів;
- залучає до участі у державній атестації представників роботодавців;
- вивчає й аналізує відгуки керівників практик про якість підготовки студентів.
Петренчук Крістіна Олегівна, випуск 2021 р., ОП "Правоохоронна діяльність" другого (магістерського ) рівня вищої освіти, головний спеціаліст відділу організації забезпечення перевезення небезпечних вантажів Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС України у Вінницькій, Черкаській і Кіровоградській областях.
Булаковська Дар'я Володимирівна, випуск 2023 р. Старший інспектор сектору протидії домашньому насильству Олександрійсько го районного відділу ГУНП в Кіровоградській області.
Обідник Микола Миколайович, випуск 2021 р. ОП "Правоохоронна діяльність" другого (магістерського ) рівня вищої освіти, старший офіцер відділу персоналу штабу Операційного командування ПС ЗСУ.
Тому, однозначно рекомендую ЦДУ імені Володимира Винниченка для вступу майбутнім студентам!
Зараз здобуваю освітній ступінь магістра саме в цьому університеті і дуже радий, що навчаючись тут, у чудовому колективі, із викладачами, які чудово знають свою справу, я зможу здобути великий обсяг як теоретичних, так і практичних знать та отримати якісну освіту.
Шеба Сергій Володимирович, випуск 2024 р. – керівник управління ОТЗ ГУНП в Київській області.
Обідник Богдан Миколайович, випуск 2020 р. ОП "Правоохоронна діяльність" другого (магістерського ) рівня вищої освіти, керівник відділення по роботі з персоналом юридичної служби Генштабу ЗСУ.
Хочу відмітити, що науково-педагог ічні працівники які викладають на ОП - досвідчені, компетентні викладачі.
Навчальний процес завжди був цікавим і різноманітним. Знання які я отримала під час навчання стали в нагоді у моїй подальшій практичній діяльності на посаді юриста у приватній охоронній компанії.
З повагою Романович Тетяна Олександрівна, випускниця 2022 року ОП «Правоохоронна діяльність», юрист ТОВ «Кіліан» (охоронна фірма).
Кравчина Ігор Петрович, випуск 2024 р., ОП "Правоохоронна діяльність" другого (магістерського ) рівня вищої освіти, головний спеціаліст управління комунікацій з громадськістю та інформаційної діяльності Кіровоградської обласної військової адміністрації.
Чудовий університет, ще кращі педагоги❤️
Навчання, нажаль, закінчилось, маю ступінь магістра. Одночасно з радістю досягнення мети, відчуваю нотки суму.... Дійсно буде не вистачати навчання в рідному університеті❤️
Бажаю успіху і процвітання, наш рідний університет ❤️
Роки навчання, нажаль, пройшли через нелегкі часи, але попри всі складнощі студенти нашої групи отримали цінні знання, які відкрили перед нами безліч нових можливостей.
Хочеться подякувати нашим викладачам, які допомагали нам здобувати освіту попри перешкоди сучасних реалій. Студенти мали змогу отримувати знання не лише в аудиторіях, а й на організованих пленерах та виставках, які дуже важливі у процесі підготовки майбутніх фахівців та розвитку себе як творчої особистості.
В тому ж році за рекомендацією викладачів факультету отримав змогу працювати за спеціальністю - і в період з 2010 по 2015 рр. працював на посаді старшого психолога сектору соціально-вихов ної та психологічної роботи Державного департаменту України із питань виконання покарань в Кіровоградській області.
Завдяки роботі викладачів кафеди психології я отримав грунтовні знання, вміння та навички, що дозволили не лише розпочати професійну карʼєру за обраною спеціальністю, але і успішно виконувати функціональні обовʼязки по запобіганню випадків суїциду серед засуджених осіб, збереження психогічного здоровʼя та попередження професійної деформації серед співробітників установ виконання покарань.
З 2015 року успішно склав вступні екзамени до магістратури Київського Інституту кримінально-вик онавчої служби України при Академії МВС України та у 2017 році із відзнакою завершив навчання за спеціальністю пенітенціарна психологія.
Розкриття власного потенціалу, карʼєрного зросту та використання академічних знань в практичному житті завдячую безпосередньо педагогічній та викладацькій роботі викладачів кафедри психології, за що їм щиро вдячний.
Якщо прагнете реалізувати себе професійно в сфері психології - однозначно рекомендую вступ до Центральноукраї нського державного університету імені Володимира Винниченка на спеціальність практичної психології.
Методи навчання, які використовували викладачі кафедри практичної психології, завжди були цікавими і сучасними: лекції із презентаціями, творчі завдання, круглі столи, рольові ігри, моделювання тощо. Окрім потужної теоретичної підготовки, яку нам надавали, ми мали змогу проходити практику у школах та різних установах, де отримували такий необхідний досвід і навички.
На факультеті педагогіки та психології часто проводилися науково-практич ні конференції, де я завжди брала участь. Мабуть, це і стало початком мого наукового шляху. Адже у 2022 році успішно захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 053 Психологія.
Зараз працюю на посаді доцента кафедри психології діяльності в особливих умовах Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України.
А потужна теоретична та практична підготовка, яку я отримала у ЦДУ ім. В.Винниченка, допомагає у моїй професійній діяльності. Тому свою альма-матер завжди згадую із вдячністю.
З повагою - Яна Амурова.
Після закінчення бакалаврату за рекомендацією викладача кафедри працевлаштувала сь в Кіровоградський обласний центр зайнятості, де наразі працюю психологом.
Завдяки здобутим знанням маю можливість реалізувати себе в професійній діяльності.
Професія психолога є вкрай актуальною та важливою в реаліях сьогодення. І, якби мені знову довелося обирати професію, то мій вибір був би незмінний.
Тому, якщо ти бажаєш побудувати свій дім на камені, який вистоїть під час випробувань,- вступай в ЦДУ, за освітньою програмою Психологія( практична психологія) !!!
Відзначаю високий рівень підготовки студентів, відчув себе сам студентом, пережив приємні моменти зтурбованості переживання за правильності відповідей та з великим задоволенням прийму участь у наступних заходах.
За час навчання в університеті отримала грунтовні знання. Хотілося б зазначити, що студентам заочної форми навчання викладачі приділяли максимум уваги, ділились як теоретичною складовою, так і практичними уміннями. Весь викладацький склад спеціальності право - професіонали своєї справи, які легко подають матеріал та підкріплюють власним досвідом роботи в юриспруденції. Також викладачі легко та невимушено комунікують зі студентами, що полегшує спільну роботу.
Отримані знання дуже допомагають мені у повсякденному житті та особливо під час роботи помічником-конс ультантом народного депутата України: робота з документами, законами та консультації народних обранців щодо законотворчої діяльності.
Вдячна адміністрації факультету та викладачам спеціальності право за приділений час, увагу та надані знання!
Бажаю подальших успіхів та розвитку факультетській родині!
Вступивши на факультет історії та права за спеціальністю Право мала змогу пройти шлях від звичайної абітурієнтки з великими сподіваннями до лаборанта кафедри з досвідом та розумінням специфіки професії. Навчаючись в університеті здобула ґрунтовні знання, що постійно закріплювались практичними навичками. Викладачі кафедри забезпечили можливість інтегруватись з перших курсів в юридичну спільноту, організовуючи зустрічі з практикуючими адвокатами, суддями, криміналістами, що сприяло розумінню юридичної професії як такої. Одними з таких заходів було проведення судових засідань, де кожен зі студентів був у ролі судді, адвоката чи прокурора. Дякуючи насиченому студентському життю зараз маю вірних друзів, які успішно реалізували себе професійно.
Наразі працюю в Управлінні Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області. Отримавши повноцінну і якісну університетську базу, продовжую розвиватись на державній службі.
Абітурієнтам, які прагнуть реалізувати свої амбіції безперечно раджу вступати за освітнім рівнем бакалавр за спеціальністю Право саме в ЦДПУ імені Винниченка! Тут ви отримаєте не лише якісні знання, а й справжній драйв студентського життя!
Хочу відзначити високий професіоналізм викладачів кафедри, які надали не лише ґрунтовні теоретичні знання, а й дуже часто ділилися особистим практичним досвідом, який сприймався студентами з особливою уважністю та цікавістю. Викладачам вдалося створити атмосферу професійного становлення та зростання кожного студента.
Щиро вдячна Вам за те, що Ви не шкодували сил і часу й завжди спрямовували свій талант на досягнення успіху в нашій спільній справі!
Відкрите і щире ставлення викладачів до студентів формувало дружні взаємовідносини у колективі, що заохочувало нас, студентів, до здобуття знань!
Щиро вдячна Вам за те, що Ви не шкодували сил і часу й завжди спрямовували свій професійний талант на досягнення успіху в нашій спільній справі!
Бажаю успіхів!
Спеціальність 081. Право перший (бакалаврський) рівень вищої освіти.
Навчання на бакалавраті спеціальності Право:
- поєднання теоретичного та практичного навчання;
- залучення студентів до активної участі у міжнародних та всеукраїнських конференціях;
- досвідчені викладачі правничих кафедр, коже з яких прагнув зацікавити студентів до вивчення навчальних дисциплін;
- активна робота протягом навчання в юридичній клініці, Кропивницькому осередку ліги студентів АПУ;
- цікаве та активне студентське життя на факультеті.
Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу, постійна підтримка та мотивація до навчання з боку викладачів сприяють отриманню саме тих компетентностей які в подальшому допомагають реалізуватися випускникам в професійній діяльності.
Спасибі вам шановні Викладачі, за величезний багаж знань, навички і досвід, якими ви щедро ділилися.
Бажаю успіхів та процвітання Університету!
Освітня програма 081 ПРАВО в ЦДПУ ім. Винниченка має в своїй основі усі необхідні предмети та наукові напрями, а викладачі (за рахунок своєї наукової діяльності та практичних знань) гармонічно і цілісно її доповнюють.
Єдина порада для Університету - продовжувати вдосконалюватис я і нарощувати потенціал освітнього закладу.
Завжди з теплотою і вдячністю згадую своїх викладачів, дружний колектив факультету, який прикладає всі зусилля для виховання фахівців у галузі фізичної культури і спорту. Особлива подяка Сергію Васильовичу Бондаренко – справжній науковець, людина енциклопедичних знань, доброзичливий, людяний, справжній Учитель. Я багато чому у нього навчився і продовжую підтримувати з ним дружні стосунки, звертаюся за порадами і підказками.
З того, що хотілося би побажати рідному університету – це більш рішуче прощатися з радянськими підходами до освіти, заорганізованіс тю учбового процесу, впровадження дисциплін, які витребувані вимогами часу. Ну і, врешті, європейських зарплат нашим освітянам.
Така книга видана вперше в історії Кіровоградської області на основі зібраних та узагальнених унікальних архівних матеріалів. Монографія знайомить з досягненнями атлетів Кіровоградщини на Олімпійських іграх сучасності з 1952 по 2016 роки. Також викладачі та студенти факультету брали участь у проведенні всеукраїнських заходів "олімпійський день" та "олімпійський урок". Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю щодо популяризації олімпійських ідеалів серед молоді області. Хочемо висловити свої пропозиції: необхідно більш активно залучати студентів факультету фізвиховання в якості волонтерів під час проведення спортивних змагань та спортивно-масов их заходів на території м. Кропивницького та Кіровоградської області
Хай і надалі процвітає факультет!
На сьогоднішній день, я – директор ЗЗСО, в селі Олександрівка Долинської міської територіальної громади, Кропивницького району зацікавлений в молодих спеціалістах з фізичної культури та спорту, також існує потреба на фахівців в галузі ФКіС в місцевій ДЮСШ. Зараз в школі вчителем фізичного виховання та керівником спортивного гуртка працює молодий спеціаліст (бакалавр, 2020р.), випускник факультету Фізичного виховання. За час моєї професійної діяльності мої 3 випускниці обрали для здобуття вищої освіти ЦДПУ (КДПУ) ім.В.Винниченка , а саме: факультет Фізичного виховання ( 2 здобувачів освіти – спеціальність 017.)
Період навчання в університеті (2005-2010рр.), практика і участь у Всеукраїнській студентській олімпіаді дали мені безцінний досвід. Без тіні сумніву - мої очікування цілком виправдалися! Озираючись назад, я відчуваю гордість за свій вибір.
Обираючи цю спеціальність, ви маєте змогу забезпечити свій подальший стрімкий розвиток в педагогічній галузі.
Зараз працюю головним адміністратором ігрової зони у дитячому розважальному центрі "Крейзі-ленд", де мають можливість працювати у вільний від навчання час студенти. Я займаюся відбором і підготовкою претендентів до організації ігрової, пізнавальної, дослідницької діяльності з дітьми (ігротехніки, квести, досліди, майстер-класи з творчості, пальчикові гімнастики, інтелектуальні розваги тощо). Слід відзначити, що рівень підготовки претендентів - студентів факультету педагогіки та психології, доволі високий.
Згідно ОП "Початкова освіта" передбачено курс "Методика виховної роботи". Саме на його опанування рекомендувала б виділити більше годин для практичної роботи, також варто додати до ОП виробничу практику у дитячих розважальних центрах та літніх оздоровчих таборах. Вважаю, що навчаючись за спеціальністю Початкова освіта можна здобути уміння та навички знаходити спільну мову з дітками, та професійно оволодіти сучасними тенденціями в галузі освіти. Компетентність та професійність викладачів на факультеті-на вищому рівні!
Дякую науково-педагог ічним працівникам факультету фізичного виховання!
Також, як керівник ЗДО, хочу подякувати викладачам кафедри дошкільної освіти за ті знання та досвід, які вони передають своїм студентам. Професійна організація навчального процесу і постійна підтримка викладачів дозволяють отримати саме ті знання та вміння, які допомагають стати гарними спеціалістами.
З посмішкою та вдячністю буду згадувати часи навчання. Бажаю успіхів та сумлінних студентів, які будуть гідні нести завання Вихователь!
актуальним. Відчувши на собі всі "+" та "-" студентських років хочу зазначити:
1. Необхідно вводити додаткові спеціальності по програмі "Дошкільне виховання", і доречно, щоб це були: "Дефоектологія" , "Інклюзія" (асистент вихователя), "Фізичне виховання" (інстркутор з фізкультури), саме ті, які необхідні для роботи в ЗДО.
2. Збільшити кількість теоретичних годин із спеціальностей направлених на інклюзію.
Також, є побажання щодо розроблення Програм по підвищенню кваліфікації вихователів саме кадровим потенціалом ЦДПУ та здійснення такого навчанн на базі ВНЗ. Створюйте конкуренцію!
У 2019 році заснувала Kid’s class “English_zoo” в якому навчаються дошкільнята та школярі індивідуально та в малих групах. Наш класрум - це англійська, яку люблять діти!
Ми розуміємо, що наша робота завжди вважалася складною, але в той же час поважною діяльністю. Наша задача бути сучасними вчителями, йти в ногу з часом, бути освідченими, мобільними, тактовним та уважними, змогти розпізнати та розкрити найкращі якості своїх учнів, адже дитина неперевершена та талановита!
Ми вчителі, які здається вчаться все життя...
Наша професія - це виховання та навчання майбутнього покоління! Щаслива мати улюблену справу та бути на своєму місці!
Щиро вдячна викладачам кафедри за ґрунтовні знання отриманні під час навчання.
Викладачі - висококваліфіко вані спеціалісти своєї справи, досвідчені та сучасні.
Навчальний процес завжди був цікавим і різноманітним, а виїзні практики допомагали закріпити всі отриманні знання та побачити все своїми очима.
Атмосфера на факультеті була позитивна та весела, завжди відбувалися цікаві зустрічі зі спеціалістами нашого фаху, свята, конкурси та конференції.
Кожен викладач намагався зацікавити своїм предметом й завжди йшли на зустріч студентам.
Якщо хочете отримати якісні знання та розширити свій географічний кругозір - вступайте. Не пожалкуєте :-)
Я вдячна університету та викладачам за неоціненний досвід.
Я закінчив у 2020 році природничо-геог рафічний факультет за спеціальністю "Географія, краєзнавчо-тури стична робота", бакалаврат та магістратуру.
Навчався тут 5,5 років в мене залишилися приємні спогади. Навчали кваліфіковані фахівці, яким я дуже вдячний за отриманні знання.
Дякую викладачам кафедри за те, що дали можливість, завдяки польовим практикам, які найкращі в Україні, побачити всю красу нашої країни та за рахунок цього краще зрозуміти теоретичний матеріал, який давали в аудиторіях. Завдяки отриманій спеціальності знайшов роботу.
Ті знання які я отримав під час навчання дуже сильно допомагають в моїй професійній діяльності, й головне, що я отримую задоволення від своєї професії. Хотів би подякувати викладачам кафедри географії та геоекології за те, що допомогли знайти своє покликання.
У 2020 року я закінчила у ЦДПУ імені Володимира Винниченка бакалаврат за освітньою програмою Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-тури стична робота. За роки навчання отримала великий багаж знань та практичних умінь, життєвих компетенцій.
Теоретичні знання отримані в аудиторіях на лекціях закріплювалися польовими фізико- та суспільно-геогр афічними практиками.
Кафедра "Теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності " - це професійна команда викладачів, завідувачів майстерень та лабораторій, лаборантів, цілеспрямованих студентів, чудові умови для навчання.
Професіоналізм викладачів кафедри та їх високий науково-теорети чний і методичний рівень, запровадження інформаційних освітніх технологій, надання фундаментальних знань за спеціальністю - все це дало можливість застосувати на практиці при роботі з учнями, самовдосконалюв атись, розкривати свій потенціал.
Ще з початкових класів, мені подобалось створювати красу своїми руками. У старших класах я приймала участь у всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання, та займала призові місця. Саме тому, разом з батьками, ми обрали саме спеціальність (Трудове навчання та технології).
Під час навчання в ЦДПУ ім.В.Винниченка , після пар, мені подобалося проводити багато часу в майстерні, адже вона має професійну матеріально-тех нічну базу. А саме: промисловості швейні машини, комп'ютеризован у швейнк машину, а також побутову вишивальну машину. Остання з перелічених, стала моєю помічницею під час створення колекції суконь та написання магістерської роботи.
Я вдячна викладачам, які плідно зі мною працювали. Це кваліфіковані фахівці з якими ми змогли зробити багато. Наприклад, написання наукових робіт (Єжова О. В., Абрамова О. В., Манойленко Н. В., Царенко І. Л.), розробка та виготовлення трьох колекції спідниць та суконь ( Куценко Т. В., Єжова О. В., Абрамова О. В.), цікаві проєкти ( Мироненко Н. В., Чистякова Л. О.)
У мене була можливість прийняти участь з профорієнтаційн ими виступами у багатьох школах міста та району, разом з Садовим М. І., Рябець С. І., Пуляк О. В. На яких ми змогли продемонструват и учням старших класів, результати навчання у нашому університеті.
Все навчання сприяло моєму творчому розвитку, адже ми вивчали дисципліни з швейної справи, це "Конструювання швейних виробів", "Технологія швейних виробів", "Технологічний практикум", а також мала змогу вибрати дисципліни "Моделювання та художнє оформлення одягу", "Рисунок та композиція костюму" та інші. Саме ці дисципліни найбільше надихали мене та допомагали створювати колекції. Колекції, які побували на міських конкурсах дизайнерів, у Києві на конкурсі "Печерські каштани", в Одесі під час Odessa fashion week cruise, де я та моделі прийняли участь в установлені рекорду України, як "Найбільша кількість моделей на Потьомкінських сходах" де було зафіксовано 525 моделей. Після цього одну з суконь було надруковано у модному глянці "Ukrainian fashion (#5/13'19)"
Загалом, навчання дало багато незабутніх вражень, знайомство та знань, які я пронесу через все життя
Чому обрала саме цей вуз? Тому що, ще у школі в мене були нахили до шиття й після участі в міській олімпіаді я почала цікавитися вузами, які мали спеціальності де можна було реалізувати свої здібності. Мій вибір зупинився на ЦДПУ ім.В.Винниченка , де є спеціальність за технологічним напрямком. Ні жодного дня я не жалкувала про навчання тут. Кафедра теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності , яка є випусковою для даної спеціальності має потужну матеріально-тех нічну базу, зокрема, швейні майстерні обладнані прямострочними промисловими та побутовими швейними машинами, краєобметувальн ими машинами, напівавтоматизо ваним та автоматизованим швейним обладнанням. Під час навчання я вивчала дисципліни з швейної справи, це "Конструювання швейних виробів", "Технологія швейних виробів", "Технологічний практикум", а також мала змогу вибрати дисципліни "Моделювання та художнє оформлення одягу", "Рисунок та композиція костюму" та інші. Опанування вказаних дисциплін, дозволило мені проявити творчі здібності, що дало змогу взяти участь багатьох творчих конкурсах із дизайну одягу. Також отриманий високий рівень загальної підготовки з технологічної освіти дозволив мені зайняти 3 призове місце на Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Технологічна освіта».
Я завдячую своїм викладачам за набуті компетентності, за створену позитивну та дружню атмосферу для студентів під час навчання, за підтримку та створення сприятливих умов для реалізації наших проєктів та ідей.
Також приємно зазначити, що в стінах цього вузу, цього факультету, цієї кафедри, я продовжую свою науково-пошуков у діяльність.
На фізико-математи чному факультеті гарно обладнані й устатковані лабораторії, комп’ютерні класи, швейні та столярні майстерні. Освітній процес дуже цікавий, насичений і різноманітний. Особливо для мене – дисципліни з конструювання та моделювання одягу, рисунку, композиції та ін., оскільки на момент вступу до університету я вже мала спеціальність технолога швейних виробів і багато практичного досвіду, займалася виготовленням одягу і текстильних виробів технологією печворк. В університеті продовжила вдосконалювати свої знання та практичні навички.
Вдячна своїм висококваліфіко ваним викладачам, які розкрили для мене світ моди, розширили і збагатили мої фахові компетентності, зокрема, доцентки Абрамова О. В., Чистякова Л. О., ст. викл. Куценко Т. В. та інші викладачі кафедри ТМТПОПБЖ. Крім того, здобула фах вчителя, що допомагає ефективно реалізовувати іншу траєкторію своєї діяльності, за що дякую викладачкам педагогіки – Краснощок І. П. та психології – Клочек Л.В.
Упродовж навчання та підготовки кваліфікаційної роботи під керівництвом доцентки Чистякової Л .О., брала участь у конкурсах наукових студентських робіт та конкурсах молодих дизайнерів. Колекція одягу «Реінкарнація» була представлена в професійних конкурсах молодих дизайнерів одягу «Печерські каштани» (м. Київ, 2019 – вихід до півфіналу), конкурс молодих дизайнерів «Fashion show. Мода без кордонів» (м. Кропивницький, 2019 – диплом ІІІ ступеня в номінації Pret-a-porte, диплом І ступеня в номінації «Відкриття року»), фестиваль модельєрів, учасник модної платформи «Fashion.ua» (м. Дніпро, смт. Петриківка, 2019 – ІІІ місце серед модельєрів).
Мені знадобилися педагогічні компетентності, за якими прийшла до університету – я їх здобула і щаслива з того! Навчання в університеті відкрило мені нові шляхи у професійній діяльності, додало впевненості у власних силах. Зичу успіхів викладачам кафедри, талановитих студентів і нових здобутків!
В 2011 році закінчила Центральноукраї нський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. Отримала диплом спеціаліста за кваліфікацією вчитель трудового навчання, конструювання та моделювання одягу, креслення загальноосвітнь ого навчального закладу ІІ-ІІІ ступенів. Працюючи (на той час) майстром виробничого навчання в професійному ліцеї побутового обслуговування, обрала близьку до професійного спрямування спеціалізацію «Конструювання та моделювання одягу». Практичні навички удосконалювали на оновленій сучасній базі швейних майстерень кафедри ТМТПОПБЖ. За роки навчання отримали ґрунтовні знання з циклу дисциплін професійного спрямування: «Конструювання та моделювання одягу», «Технологія швейних виробів», «Композиція костюма», «Обладнання», «Швейне матеріалознавст во», а також психолого-педаг огічних дисциплін, що дало право стати педагогом та викладати в ліцеї всі предмети професійно-теор етичної підготовки.
Нажаль, в роки нашого навчання на фізико-математи чному факультеті нашого університету не було можливості отримати професійну освіту, попри те, з вдячністю згадую викладачів кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності Куценко Т.В., Чистякову Л.О. В своїй професійній діяльності використовую їхні поради і той багаж знань, що вони передали за роки навчання. Тепер випускники нашого ліцею мають змогу продовжити навчання на новій спеціальності: Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), що відкриє перед ними нові можливості. В свою чергу, студенти четвертого курсу, майбутні перші випускники спеціальності: Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), прийдуть до нас на першу педагогічну практику. Намагатимемось передати їм свій досвід і знання.
Науково-педагог ічні працівники на високому професійному рівні надавали нам знання, а отримані практичні навички в нагоді на кожному занятті фізичного виховання. Приємно відзначити, що саме в стінах факультету фізичного виховання я отримала можливість здійснювати науково-пошуков у діяльність за отриманою спеціальністю.
Діяльність Міжнародного республікансько го інституту спрямована на вирішення актуальних завдань громадського сектору, проведення заходів наукового та дослідницького характеру. Зокрема, наша установа налагоджує та поглиблює контакти з міжнародними грантодавцями, науковими, освітніми, неурядовими та іншими міжнародними структурами.
Враховуючи специфіку діяльності організації, ми зацікавлені у випускниках, фахова підготовка яких дозволить їм виконувати наступні завдання:
встановлювати зв’язки з національними та міжнародними організаціями і їх представниками;
компетентно вести ділові переговори з представниками міжнародних організацій донорів та сприяння стійким стосункам з донорами та іншими міжнародними організаціями;
забезпечувати моніторинг громадсько-полі тичного сектору; брати
участь у публічних та приватних зустрічах з представниками міжнародних організацій; забезпечувати підготовку матеріалів до міжнародних заходів.
Як випускник освітньо-профес ійної програми підготовки магістрів за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» підтверджую, що Університет дає змогу навчити відповідним компетентностям випускника та забезпечує унікальним комплексом навиків та вмінь, що потрібні для ефективної діяльності нашої організації. Це стосується, як гуманітарних знань в сфері міжнародних відносин, так і володіння іноземними мовами (зокрема, англійською).
Таким чином, IRI, the International Republican Institute схвально ставиться до підготовки фахівців за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» і сприяє проходженню практики студентів та подальшому працевлаштуванн ю випускників у нашому Інституті.
Мені приємно, що в Кропивницькому з’явилася можливість здійснювати підготовку магістрів у галузі міжнародних відносин. Впевнений, що це дозволить налагоджувати комунікації з органами влади, міжнародними колегами та громадськістю.
Такі професійні знання та навички є затребуваними для нашого інформаційного холдингу. Зокрема, важливими напрямками для нас є підготовка фахівців в сфері аналітики поточних зарубіжних подій та прогнозів, щодо впливу міжнародної ситуації на життя в нашому регіоні і Україні. Особливої актуальності це набуло в період пандемії і міжнародного локдауну. Таким чином, ми зацікавлені у проходженні магістрами навчально-вироб ничої практики на базі нашого холдінгу CBN та подальшому працевлаштуванн і сумлінних випускників. Вважаю додатковим позитивом гарне володіння іноземними мовами магістрантами спеціальності.
Наша організація зацікавлена у подальшій співпраці з ЦДПУ ім.В.Винниченка і випускниками спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Сподіваємось на взаємовигідне партнерство і комунікацію.
Кіровоградська регіональна торгово-промисл ова палата є важливим центром організації партнерства між українськими та зарубіжними компаніями. КРТПП надає широкий спектр юридичних, організаційних, зовнішньоеконом ічних та інформаційних послуг. Саме тому, палата потребує спеціалістів у галузі міжнародних відносин. Відповідні знання, щодо організації міжнародних переговорів, укладання міжнародних угод та володіння іноземними мовами (в першу чергу, англійською) дозволяє створювати кращі умови роботи нашої організації. Природно, що освітньо-профес ійна програма «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» ЦДПУ імені В.Винниченка є такою, що має можливість готувати магістрів із компетентним набором вмінь та навичок.
Виходячи з цього, Торгово-промисл ова палата зацікавлена і в подальшому поглиблювати конструктивну співпрацю зі студентами та випускниками спеціальності. Це стосується, як проходження практики, так і подальшого працевлаштуванн я.
Оскільки, робота міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції з напрямку міжнародного співробітництва постійно вдосконалюється та напрацьовується практика застосування окремих видів міжнародних договорів, підготовка фахівців у сфері міжнародних відносин безумовно має важливе значення для роботи Міністерства юстиції та його територіальних органів.
Отже, Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції зацікавлене у тому, аби Центральноукраї нським державним педагогічним університетом ім. Володимира Винниченка й надалі здійснювалась підготовка фахівців за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» та сприятиме подальшому працевлаштуванн ю випускників, адже теоретичні знання і навички молодих спеціалістів, здобуті за цією спеціальністю, є актуальними для роботи в органах юстиції та сприятимуть вдосконаленню роботи у сфері міжнародного співробітництва .
Працюю в місті Дніпро викладачем в художній школі. Закінчив Дніпропетровськ е художнє училище. На конкурсі з дизайну, де я і Лариса Кулініч були членами журі, дізнався про Мистецький факультет Центральноукраї нського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Тепер - студент третього курсу. Добре, що є можливість отримати вищу освіту по своїй спеціальності. Вчитись цікаво. Дякую.
Висловлюю вдячність викладачам кафедри біології за сумлінну та плідну працю, Ви дійсно прагнете сформувати зі студента справжнього вчителя, професіонала своєї справи. Щодо кафедри хімії, то можна сказати, що вона вражає своїми лабораторними роботами та практичними заняттями. Слова подяки викладачам кафедри хімії за тяжку та непросту роботу, яку Ви робите.
Роки навчання на ПГФ були надзвичайними. Я отримала величезний багаж знань та практичні вміння, що допомагають мені в моїй професійній діяльності!
Щиро дякую всім викладачам за вашу наполегливу працю, терпіння, лояльність. За ті ґрунтовні знання, які ми, випускники, отримали під час лекцій, польових практик, простого спілкування з Вами. Всі життєві компетентності, яким Ви нас навчали, ми як вчителі загальноосвітні х шкіл, НВО, НВК намагаємось втілювати в своїй роботі.
Спогади про навчання викликають тепло на душі. Жодного разу не пошкодувала за свій вибір, навчатися саме в цьому університеті, бути в команді ПГФ!
вчителем образотворчого мистецтва, скульптури,Д-П. М. Знання і вміння отримані допомагають і зараз.Теорія забулася.Але завжди потрібні "практики".У школі завжди потрібні вмілі руки, які можуть швидко оформити плакат, розробити цікаві техніки живопису, створити якісні фотозони, патріотичні куточки з вишиваними виробами, нестандартні вироби на подарунок, індивідуальні арт-практики для "особливих" дітей. Ніякий комп'ютер не замінить виріб ручної роботи. Ніякий принтер не сяде поруч з гіперактивним хлопчиськом та не навчить ліпити чи малювати.Чи для передачі мистецької ідентичності цілому поколінню. Мета-різна.Але наша спеціальність-п овинна бути!!!Дякую викладачам-Гарб узенкоЛ.В. та кураторові-Дави дову В.М. за грунтовні знання!
Мені неймовірно пощастило тут навчатись! Я отримала всі необхідні знання для подальшого кар'єрного росту. Малюнок, живопис, кольорознавство , декоративно-при кладне мистецтво, історія мистецтв, кераміка, скульптура та ще безліч предмтів які дали неоціненний багаж знань по композиції, перспективі, світлотіні, кольору, ритму, о'бєму та ін.
Єдине шкодую що не вчила як треба Шрифти :lol: Урок засвоїла, тепер вчу смостійно, але це ой як складно 8)
Окремо хочу подякувати викладачам! І не тільки за знання, а й за терплячість, підтримку і хороший настрій :roll:
Порада студентам і майбутнім студентам: Поглинайте знання як губка на кожній парі, не лінуйтесь практикуватись( як я зі шрифтами :D ), бо якщо працювати по спеціальності(у будь-якій сфері), то вам знадобляться абсолютно всі знання.
Отримана спеціальність дала змогу працювати впевнено. Мене цінують та поважають як спеціаліста завдяки знанням отриманим в університеті.
Завдяки навчанню на кафедрі образотворчого мистецтва отримала фундаментальні знання, які дають можливість продовжувати розвивати та самовдосконалюв ати професійну та творчу діяльність. Наприклад, приймати участь у виставках, творчих зустрічах, проводити майстер-класи, семінари, оформлювати дизайн приміщень, створювати мистецькі витвори - все це завдяки педагогам кафедри образотворчого мистецтва.
Навіть зараз, звертаючись до викладачів у разі необхідності, отримую від них допомогу, всі педагоги "ідуть на зустріч", допомагають та консультують.
Знання, здобуті під час навчання в університеті, застосовую у своїй педагогічній діяльності. Підтвердженням цього є перемога в обласному турі конкурсу "Учитель року - 2020". У даний час готуюсь до третього (заключного) туру Всеукраїнського конкурсу.
Своїм успіхом я завдячую викладачам кафедри образотворчого мистецтва. Вони володіють високим професіоналізмо м, небайдужістю до справи і готують конкурентноспро можних педагогів.
Завжди з теплотою згадую викладачів кафедри та роки навчання в університеті.
ЩИРО ВДЯЧНА ВАМ, ШАНОВНІ ПЕДАГОГИ!
Архіпова А.Є. маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «вчитель-методист».
Своїм досягенням я зобов'язана викладачам КДПУ ім. Винниченка. За роки навчання в якому я сформувалась як лідер із життєвою громадською позицією і прагненням до постійного самовдосконален ня. На часі відчуваю велику потребу в підтримці образотворчого мистецтва в освіті та митців зокрема. Тому впроваджую інноваційні мистецькі проекти: "Memory and art", обласна художня майстерня, арт-майданчик, арт-терапевтичн а студія тощо. Маємо позитивний зворотній зв'язок від громадськості, яка зазначає, що їм не вистачає культурних просвітницьких чи мистецьких заходів, під час яких можна познайомитись із сучасними українськими митцями, їхньою творчістю. Радію, що рідний університет крокує в ногу із сучасністю, а часом і випереджує, та зрощує майбутню професійну мистецьку еліту України. Бажаю успіхів викладачам і студентам, Ви формуєте сучасне мистецтво і не дозволяєте традиційній культурі бути забутою!
Я і мій колектив завжди відкриті до спрівпраці і готові стати надійними партнерами!
Для підтвердження своїх досягнень прикладаю деякі нагороди:
• почесна грамота Верховної ради України «За особливі заслуги перед Українським народом» (2011 р.);
• диплом про присвоєння звання "Кращий муніципальний працівник» в рамках загальноміської програми "Городянин року" "Людина року" (2011 р.);
• диплом про присвоєння почесного звання «Лауреата Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2011» у номінації «Образотворче мистецтво» (2011 р.), - посіла 3 місце на всеукраїнському етапі.
• диплом І ступеня обласної державної адміністрації як переможця ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2011» у номінації «Образотворче мистецтво» (2011 р.)
У 2014 році закінчила навчання на мистецькому факультеті, образотворче відділення ЦДПУ ім. В. Винниченка. За роки навчання здобула величезний, цінний багаж професійних знань та умінь завдяки викладачам – професіоналам, які вкладають всю свою душу у виховання все нових і нових поколінь художників, дизайнерів, педагогів.
Понад 8 років я навчаю дітей образотворчому та декоративно-при кладному мистецтву і точно можу сказати, жодне заняття, лекція, практикум в університеті не пройшли без користі для мене та моєї подальшої професійної діяльності.
Р. Кіплінг писав «Освіта - найбільше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості.» - щиро вдячна Вам, дорогі, викладачі за можливість здобувати якісну, сучасну освіту.
Мистецький факультет, мабуть з часів заснування, виступає однією з основних баз формування творчої спільноти і не лише у нашому регіоні. Особливо тісно ми співпрацюємо із кафедрою образотворчого мистецтва та дизайну. Щорічно відбуваються виставки дипломних/квалі фікаційних робіт випускників факультету. Окремим блоком вже традиційно презентують свої проєкти майбутні дизайнери. Роботи майбутніх художників - це завжди, окрім традиції - креатив, виклик, новітні світоглядні тенденції в образотворчому та прикладному мистецтві. Вражає і високий рівень викладацького складу кафедри, постійний пошук та удосконалення практик навчання. Виставкові проєкти, на кшталт, «Учитель та його учні» і після закінчення ВУЗу збирають повні аншлаги на виставкових вернісажах. Завжди дякуємо за постійну тісну та плідну співпрацю і викладачам і студентам, а також за партнерську підтримку у різноманітних культурно-освіт ніх проєктах. Звісно ці спеціальності завжди будуть затребувані і в мистецьких закладах освіти та культури і у навчальних закладах та різноманітних центрах позашкільної мистецької освіти.
За роки навчання здобула величезний, цінний багаж професійних знань та умінь завдяки викладачам – професіоналам, які вкладають всю свою душу у виховання все нових і нових поколінь художників, дизайнерів, педагогів.
Понад 8 років я навчаю дітей образотворчому та декоративно-при кладному мистецтву і точно можу сказати, жодне заняття, лекція, практикум в університеті не пройшли без користі для мене та моєї подальшої професійної діяльності.
Р. Кіплінг писав «Освіта - найбільше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості.» - щиро вдячна Вам, дорогі, викладачі за можливість здобувати якісну, сучасну освіту.
рисунком, живописом, прийомами декоративного розпису,тощо. Не шкодую, що отримала художню спеціальність саме тут і щиро дякую всім викладачам кафедри!
Я з впевненістю можу сказати,що завдяки своїм викладачам, які навчали професійним навичкам, людяності та любові до педагогічної діяльності, в результаті підготували гарного педагога.
Велика Вам вдячність!!!!
мистецтва та дизайну, я використовую як фацивець. Дуже вдячна за професійну кваліфікацію, що я отримала в ЦДПУ ім. В. Винниченка
Виходячи з цього, наша Торгово-промисл ова палата висловлює бажання налагоджувати конструктивну співпрацю зі студентами та випускниками спеціальності у питання проходження практики та подальшого працевлаштуванн я.
Президент Кіровоградської РТПП – Саєнко Ірина Анатоліївна
Останнім часом в освітньому просторі України STEAM- освіта набирає обертів. У світі спостерігається дефіцит фахівців з технічних напрямків,попит на них росте набагато швидче, ніж на інші спеціальності.С аме тому в Центральнодержа вному педагогічному університеті ім.В.Винниченка працює команда досвідчених викладачів-проф есіоналів, які готують конкурентно- спроможних студентів, готових навчати вже наших дітей.Дякую вам за Ваш високий професіоналізм! !!!
Хочу висловити величезну подяку педагогам кафедри хімії та біології, адже завдяки їхньому професіоналізму , я жодного дня не пошкодувала про обрану спеціальність, а навпаки - пишаюсь та розвиваюсь в ній! Нині я викладаю в Київському міжнародному університеті хімію та біологію, та застосовую той неймовірний досвід високопрофесійн их педагогів, який отримала за роки навчання на ПГФ. Дякую за успішну кар`єрну реалізацію!
Я пишаюсь рідним факультетом, своїм університетом і професією педагога. Розумію, що університет має розвиватись, а система вищої освіти реформуватись для того, щоб випускати конкурентноспро можніх і потрібних країні кадрів.
З шаною і повагою до своїх вчителів, щиро Іван Поліщук, назавжди Географ.
побачити Україну та виховали в нас патріотів,зблиз ити студентів. Тут знайшов справжніх друзів. Це були незабутні 5років.
Дуже вдячний всім педагогам ПГФ за якісну освіту, величезний досвід у польових практиках та неймовірно величезний мішок емоцій і тільки позитивних,і т.д.
Всі компетентності, які Ви нас навчили втілюю у досвід навчання дітей.
Безцінно дуже Вам вдячний за Вашу працю. Тепер я розумію як це працювати з дітьми, особливо нинішнім поколінням.
пояснення не потрібне, але все ж:
1. Найкращі викладачі;
2. Широкі можливості після отримання диплома;
3. Цікаві практики, мандри всією Україною;
4. Під час навчання велика кількість заходів по дозвіллю;
5. Можливість займатися сучасними видами спорту;
6.Круті традиції;
7. Викладачі професіонали своєї справи;
8. .....і багато іншого....
Хочу відзначити титанічну роботу викладачів та високий рівень підготовки. Теорія викладається зрозуміло для всіх студентів,що супроводжується наочним матеріалом,післ я чого закріплюється завдяки дивовижним і цікавим польовим практикам.
Висловлюю вдячність викладачам кафедри географії та геоекології.
Викладачі кафедри мають багатий досвід, тримають руку на пульсі актуальних подій, і за рахунок цього організовують цікавий та корисний навчальний процес.
Польові практики є найкращим елементом навчального процесу, а викладачі, не зважаючи ні на що, продовжують іх удосконалювати.
В результаті кожен студент має можливість отримати якісну освіту підкріплену практичним досвідом.
Одним з ключових напрямків діяльності Міністерства юстиції України та його територіальних органів є міжнародне співробітництво у сфері цивільного і кримінального судочинства. Зокрема, міжрегіональні управління Міністерства юстиції здійснюють організацію взаємодії судів України з уповноваженими органами іноземних держав щодо надання та отримання міжнародної правової допомоги.
Оскільки, робота міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції з напрямку міжнародного співробітництва постійно вдосконалюється та напрацьовується практика застосування окремих видів міжнародних договорів, підготовка фахівців у сфері міжнародних відносин безумовно має важливе значення для роботи Міністерства юстиції та його територіальних органів.
Отже, Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції зацікавлене у тому, аби Центральноукраї нським державним педагогічним університетом ім. Володимира Винниченка й надалі здійснювалась підготовка фахівців за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» та сприятиме подальшому працевлаштуванн ю випускників, адже теоретичні знання і навички молодих спеціалістів, здобуті за цією спеціальністю, є актуальними для роботи в органах юстиції та сприятимуть вдосконаленню роботи у сфері міжнародного співробітництва .
За роки трудової діяльності довелося попрацювати на посадах керівника гуртків різних туристичних напрямків у Кіровоградській і Хмельницький області, брав учать в організації обласних і всеукраїнських заходів зі спортивного туризму.
Все це завдяки отриманому досвіду і знань в стінах університету.
Досі згадую роки навчання, польові практики, поради наставників, старших колег.
Хочу висловити слова вдячності всім, хто долучився до навчання і виховання в студентські роки.
Завдяки вміло організованому навчальному процесу, студенти мають можливість подорожувати країною, відвідувати різні установи, підприємства, переймати досвід інших навчальних закладів. Я є випускницею цього факультету (випуск 2004 року, спеціальність“Г еографія”), впродовж багатьох років працюю на державній службі, очолюю відділ в Тальнівській районній державній адміністрації Черкаської області, хочу побажати викладачам, студентам факультету нових здобутків, перемог, цікавих подорожей, процвітання!!!
Враховуючи специфіку діяльності організації, ми зацікавлені у випускниках, фахова підготовка, яких дозволить їм виконувати наступні функціональні завдання:
1)встановлення зв’язків з національними та міжнародними та організаціями та їх представниками;
2)спілкування з представниками міжнародних організацій-дон орів та сприяння стійким стосункам з донорами та іншими міжнародними організаціями;
3)моніторинг та пошук існуючих грантових програм, які відповідають цілям діяльності організації;
4)участь у публічних та приватних зустрічах з донорами та міжнародними організаціями;
5)підготовка матеріалів до міжнародних заходів;
6)регулярне звітування перед донорами та іншими зацікавленими сторонами.
Ознайомлення з освітньо-профес ійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» дає змогу констатувати, що компетентності випускника є унікальним комплексом навиків та вмінь, що потрібні для ефективної діяльності нашої організації. Унікальність, з нашої точки зору, полягає в органічному поєднані навиків аналітичного мислення, розуміння процесів, що відбуваються в сфері міжнародних та високого рівня володіння іноземними мовами (зокрема, англійською).
Таким чином, ГО «Let’s do it Ukraine» зацікавлена у підготовці фахівців за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», із задоволенням сприятиме проходженню практики студентів та подальшому працевлаштуванн ю випускників в нашій організації.
Підприємства України потребують кадрового наповнення фахівцями, що розуміють особливості та знають механізми ведення бізнесу в сфері міжнародних відносин, регіональні аспекти міжнародних відносин, зокрема міжнародного співробітництва , та володіють високим рівнем профільної іноземної мови.
Окрім того, на ринку праці потребуються фахівці в галузі комунікації (суспільної, політичної, економічної тощо).
Освітньо-профес ійна програма спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» як раз поєднує здобуття теоретичних знань та практичних навиків у вищезазначених сферах, що робить випускників даної спеціальності затребуваними фахівцями на сучасному ринку праці.
Таким чином, ми висловлюємо нашу зацікавленість у підготовці фахівців за спеціальністю «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», та з задоволенням сприятимемо проходженню практики студентів та подальшому працевлаштуванн ю випускників.
Дуже приємно, що в обласному центрі з’явилася можливість здійснювати підготовку магістрів у сфері міжнародної співпраці, налагодження комунікації з органами влади та громадськістю.
Подібні знання та навички є затребуваними для наших підприємств. Зокрема, важливими напрямками для нас є підготовка в сфері захисту інтересів підприємства в органах державної влади, а також в інших організаціях як в Україні, так і за кордоном; сприяння у створенні умов для виходу суб'єктів на закордонні ринки; роз’яснення наших цілей шляхом організації лекцій, дискусій, семінарів і конференцій, виступів у засобах масової інформації, надання консультацій, залучення місцевих і закордонних спеціалістів-ко нсультантів; організація міжнародної співпраці підприємства спеціалістами із знанням іноземної мови.
Тобто, підкреслю нашу зацікавленість в подальшій співпраці з ЦДПУ ім.В.Винниченка щодо стажування та працевлаштуванн я випускників спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», оскільки освітньо-профес ійна програма спеціальності передбачає рівень професійної підготовки випускників, який дасть змогу ефективно виконувати наші завдання.
Хочу звернути увагу, що ряд студентів факультету історії та права за напрямком підготовки "Правоохоронна діяльність" на данний час проходять виробничу практику на нашому підприємстві. Під час проходження практики, студенти до поставлених завдань ставляться сумлінно, проявляють ініціативність, ерудованість та досить високу теоретичну підготовку яку вони отримали під час навчання у магістратурі університету. Швидко орієнтуються, комунікабельні та відповідальні щодо поставлених завдань.
Висловлюю вдячність викладачам факультету історії та права за якісну підготовку студентів та чекаємо їх у майбутньому на нашому підприємстві після закінчення навчання.
Ознайомившись з освітньо-профес ійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю «фізична культура і спорт» я був приємно вражений, що сьогодні у педагогічному університеті є можливість підготовки фахівців нашої галузі на достатньо високому рівні. Потреба у фахівцях такого рівня завжди є. Особливо це стосується кадрового забезпечення у регіонах області. Також був приємно вражений тим, що сьогодні в магістратурі навчаються тренери відомі не тільки в Україні, а й поза її межами. Вважаю, що підвищення рівня знань через навчання в магістратурі провідних тренерів області з важкої атлетики Жукова В. та Кондратенко Ю., є найвищою оцінкою якості знань, що надають викладачі студентам. Управління готове до співпраці та залучення магістрантів для проходження стажування, а випускників чекаємо для поповнення нашої обласної галузі
За роки навчання в університеті я отримала великий багаж знань та, головне, практичних умінь, якими тепер користуюся у свої адвокатській діяльності.
Можливість навчатися та одночасно практикувати в юридичній клініці, були одним із ключових моментів, чому саме я обрала факультет історії та права.
Щиро дякую керівництву університету та факультету історії та права, викладачам спеціальності "Правознавство" за високий рівень організації навчального процесу.
Під час здійснення адвокатської діяльності я часто спілкуюсь з магістрами-прав ознавцями, які здобувають освіту в ЦДПУ та працюють в різних організаціях міста. Хочу сказати, що рівень знань у випускників, навіть без досвіду роботи, на високому рівні!
Я із задоволенням сприяю та буду сприяти працевлаштуванн ю випускників та підтримаю проходження практики студентів.
За роки навчання здобула необхідну базу для подальшої праці за своєю спеціальністю.
Вважаю, що факульет фізичного виховання ЦДПУ дає повний обсяг знань, вмінь та навичок для роботи тренера-виклада ча (спеціальність 017 фізична культура та спорт), яка вимагає до того ж, практичні знання та багаторічний досвід. Нажаль, з невеликою зарплатнею тренера, молодого спеціаліста рідко побачиш у наших лавах, а тренерів, як спеціалістів дійсно бракує. Залишаються більш витриваліші та тренери з великим досвідом роботи. Тому сподіваюсь на плідну співпрацю з факультетом фізичного виховання ЦДПУ і що в майбутньому спортивні школи нашого міста поповняться молодими спеціалістами.
Викладачі стисло та зрозуміло викладають теорію, що тісно переплітається з практичними заняттями і дає можливість добре закріпити матеріал, і навіть новачку спробувати себе в ролі справжнього науковця.
Викладається сама суть теми, основні ключові поняття і принципи.
В процесі навчання викладачі також надають матеріали нормативної документації.
Я дуже задоволена, що обрала саме Центральноукраї нський державний педагогічний університет, отримані знання допоможуть мені вдосконалитися в своєму професійному розвитку.
Природничо-геог рафічний факультет Кіровоградськог о державного педагогічного університету ім. В. Винниченка я закінчила у 2005 році.
Викладання дисциплін здійснювалось на високому науково-теорети чному і методичному рівнях. Навчальний матеріал, поданий на лекціях закріплювався на практичних, лабораторних заняттях та під час поїздок на польові практики, які залишили незабутні враження.
Завдяки педагогічній майстерності та науковому професіоналізму викладачі кафедри сформували у нас прагнення до самоосвіти, проведення дослідної роботи та стимулювали наше подальше фахове зростання.
З впевненістю можу сказати, що роки навчання залиши найприємніші спогади, а ґрунтовні знання, отримані на факультеті, застосовую у своїй професійній діяльності.
Природничо-географічний факультет вразив особливою атмосферою та став рідною домівкою на період навчання з 1997 – 2002 рр. Хочу подякувати викладацькому складу за теоретичну базу, яку я отримала та побажати чудових студентів! Ви найкращі!!!
Випускник КДПІ ім. О.С. Пушкіна, факультет фізичного виховання, 1995 р.
Вважаю професію тренера-виклада ча, насамперед, творчою. Вона потребує в наш час не тільки ґрунтовних теоретичних загнань, але й практичних умінь і організаційного хисту для їх успішної реалізації. Тож пропоную запровадити у підготовку магістрантів спеціальність фізична культура і спорт таку дисципліну, як «Менеджмент спортивної організації».
Успіхів Вам !!! Ви нам потрібні !!!
У своїй діяльності маю нагоду спілкуватися із магістрами та аспірантами факультету історії та права, Спеціальність "Правознавство" КДПУ імені Володимира Винниченка. Випускники зазначеної спеціальності мають високий рівень правових знань, навіть без досвіду роботи. Я із задоволенням сприятиму працевлаштуванн ю випускників та підтримання проходження практики студентів.
Я також є випускником даного факультету і впевнено зазначу, що дані студенти мають належний рівень знань, що свідчить про зацікавленість викладачів у якісній підготовці майбутніх спеціалістів.
Дякую керівництву університету та факультету історії та права, викладачам спеціальності "Правознавство" за підтримку та високий рівень організації навчального процесу. Під час здійснення адвокатської діяльності Я часто спілкуюсь з магістрами-прав ознавцями, які здобули освіту в ЦДПУ та працюють в різних організаціях міста. Хочу зазначити, що рівень знань у випускників, навіть без досвіду роботи на високому рівні. Я із задоволенням сприяю та буду сприяти працевлаштуванн ю випускників та підтримаю проходження практики студентів.
Хочете більше дізнатися про наше навчання? Тоді поїхали...
~ Насиченість програми. Насправді програма дуже насичена і вдало організована. Багатогранність поглядів просто вражає, а найголовніше дає свій освітній результат)))
~ Політика кафедри. Маючи широке коло спілкування серед студентів університету з упевненістю можу сказати, що так, як кафедра географії цінує і плекає своїх студентів, не вміє певно ніхто в університеті. Це та ситуація, коли від першої до останньої хвилини студентського навчання все робиться/органі зовується/вигад ується саме для нас. Світ географії кружляє навколо нас)))
~ Викладачі. Для мене, та і абсолютної більшості студентів, це не просто люди - це кумири(в гарному розумінні). Професіонали своєї справи, висококласні спеціалісти і просто чудові люди. Мати таких людей за приклад для студентів та ще й вчителів - велика удача)))
~ Результат. Коли все вище сказане додати до найкрутіших польових практик та інших радощів студентського життя в результаті отримаємо молодого, сучасного, професійного спеціаліста, який вміє та прагне змінювати світ довкола себе на краще)))
Ставлю кафедрі географії та геоекології 5/5☆ ~('▽^人)
Дякую за увагу٩(◕‿◕)۶
Найкращий університет. Просто неймовірно задоволений навчанням. Викладачі дуже розумні та цікаві особистості. Я навчаюсь на вчителя географії з впевненістю можу сказати, що природничо-геог рафічний факультет найкращий. Викладачі дійсно розуміються в своїй сфері. Всі дуже привітні та добрі, головне - вчити і проблем не буде. Кожен викладач зацікавлений в тому, щоб його матеріал зрозуміли, завжди йдуть на зустріч студентам. Корупції НЕМАЄ взагалі. Все абсолютно чесно. Атмосфера просто неймовірна. Дуже пишаюсь своїм університетом. В пам"яті лише гарні спогади. Раджу вступати і навчатись!!!
При потребі обов’язково будемо співпрацювати та залучати студентів та випускників для проходження практики та стажування з можливістю подальшого працевлаштуванн я.
Дякую керівництву університету та факультету історії та права, викладачам спеціальності "Правознавство" за підтримку та високий рівень організації навчального процесу. Під час здійснення адвокатської діяльності Я часто спілкуюсь з магістрами-прав ознавцями, які здобули освіту в ЦДПУ та працюють в різних організаціях міста. Хочу зазначити, що рівень знань у випускників, навіть без досвіду роботи на високому рівні. Я із задоволенням сприяю та буду сприяти працевлаштуванн ю випускників та підтримаю проходження практики студентів.
Закінчила КДПУ ім В. Винниченка у 2007 році і ці роки є незабутніми. Навчалася на Природничо-геог рафічному факультеті, де працюють досвідчені викладачі. Вони за п'ять років навчання дали величезний багаж знань, навчили вчитися усе життя, за що я особисто щиро ВДЯЧНА. Бо вчитель ХХІ століття має постійно вдосконалюватис я, має жити з сучасними учнями на одній хвилі, бути компетентним.
А найголовніше, викладаючи, вклали в серце величезну любов до географії і тому вона присутня в усіх сферах життя: професійній - проживаєш з учнями кожен крок, як вперше, з величезним захватом, особистому житті - як провести вільний час...звісно подорожі, природа, дізнатись, що нового у світі. І так можна продовжувати до безкінечності.
Бажаю університету тільки злетів, викладачам здоров'я та творчих здобутків, студентам знайти себе та реалізувати свої бажання та ідеї.
Усім успіхів!!! Ви найкращі!!!
В 2018 році я закінчила ЦДПУ імені Володимира Винниченка кафедру географії та геоекології за освітньою програмою Середня освіта (Географія) та краєзщнавчо-тур истична робота, професійна кваліфікація Магістр освіти. Вчитель географії.Орган ізатор краєзнавчо-тури стичної роботи.
За роки навчання отримала великий багаж знань та практичних умінь, життєвих компетенцій, якими тепер користуюся у свої педагогічній діяльності.
Теоретичні знання отримані в аудиторіях на лекціях закріплювалися польовими фізико- та суспільно-геогр афічними практиками, що, мабуть, були одним із ключових моментів чому саме я обрала цей факультет і цю кафедру для вступу у далекому 2012 році.
Також хочу зазначити про якісно організовані педагогічні практики викладачами кафедри у школах м.Кропивницький .
Спогади про університет завжди викликають лише позитивні емоції. Жодного разу не пошкодувала, що обрала для навчання ЦДПУ ім.В.Винниченка .
Перед ним стоїть непросте завдання - навчити дитину сприймати і розуміти все прекрасне у світі. На факультеті педагогіки та психології викладають кваліфіковані педагоги. Саме вони дали нам найнеобхідніші знання як потрібно навчати, розвивати та виховувати багатогранну, неповторну особистість.
Хочеться відмітити, що великим плюсом є й те, що викладачі не тільки на теорії нам пояснюють як навчити дитину, але й наводять яскраві приклади із своєї життєвої практики. Це дозволяє нам побачити які бувають ситуації, як знайти вихід, як правильно вчинити в тому чи іншому випадку.
Взагалі вихователь- це професія майбутнього. Тому якщо людина любить дітей, готова жити заради них, працювати з ними, то вона обовзяково знайде своє покликання серед вихователів дітей дошкільного віку.
Електронна пошта: dnz23kirovogradukr.net
Не вдаючись до детальних характристик випускників спеціальності "Дошкільна освіта" ЦДПУ імені Володимира Винниченка, хочу сказати, що їхній професійний рівень нас цілком задовольняє, а недоліки, що трапляються в роботі будь-якого молодого фахівця, швидко усуваються у процесі роботи. Тим більше, що в наш час кардинальних перетворень в освіті, коли навчальна програма постійно змінюється, і студент не завжди встигає оволодіти системним баченням спеціальності, вимагати в нього бездоганних знань з методики було би неправильно. Хороша практика на місці завжди доводить до кінця те, що було закладено викладачами вищого навчального закладу. Ну, і на останок: ми потребуємо молодих фахівців такого рівня підготовки, який надає ЦДПУ. І ми готові надати їм робочі місця.
Електронна адреса: kirovograd.dnz22ukr.net
Наш ДНЗ уже не перший рік працює з випускниками факультету педагогіки та психології як офіціний базовий заклад для проходження педагогічної практики. За період співпраці ми мали можливість оцінити належний рівень фахової підготовки студентів,до якого нема серйозних претензій. Оскільки деякі з випускників прийшли до нас на роботу вже як дипломовані фахівці, був час оцінити їх на практиці: у них сформовані чіткі уявлення про методику роботи з дітьми, і вони швидко набувають досвіду використання всіх видів методичної роботи з групами відповідного віку. Як директор я хотіла би очікувати від молодих колег більшої готовності до праці з дітьми, в яких через неуважність батьків (таких випадків останнім часом чимало) ще не сформоване толерантне ставлення до оточення і, вони ще не набули досвіду (як для їхнього віку) життя у суспільстві.
Працюючи з випускниками факультету педагогіки та психології ЦДПУ імені Володимира Винниченка і знаючи практичні потреби професійного життя сучасних ДНЗ, я хочу наголосити на одному аспекті практичної підготовки вихователів. Ідеться про необхідність зорієнтувати майбутніх наших колег на побудову навчально-вихов ного процесу на основі компетентнісног о підходу. Річ у тім, що сучасний випускник із відповідним фахом добре орієнтується у спеціальних методиках, у фактичному матеріалі, однак часто не може створити умови для формування навичок самостійної конструктивної діяльності дитини в різних життєвих ситуаціях. Тобто він за браком досвіду не забезпечує творчу діяльність дитини, не здатен відучити її діяти за зразком. А саме цього (творчої діяльності) як раз і вимагає "Базовий компонент дошкільної освіти". У зв"язку з цим пропонуємо в курсі вивчення спеціальних методик передбачити розробку конспектів занять, зміст яких має бути зорієнтованим на розвиток саме творчих здібностей (рухових, комунікативних, пізнавальних, образотворчих тощо). Розумію, що через обмежену кількість годин уведення такої інновації проблематичне (все навряд чи можна охопити у вузьких рамках навчальної програми), однак проблема вирішується, коли частково винести підготовку конспектів (саме зазначеного змістового сегмента)на самостійну роботу.
Стрічка RSS коментарів цього запису